We hebben in 2015 gevaren op:

Vaarwens 340 op 22-07-2015

Twee opa's en oma's delen een dag...340 Lucas Monas 009

Luuk en Sia, Evert en Inge, ze delen hetzelfde kleinkind. Helaas trof Luuk en Sia hun zoon (en Evert en Inge's schoonzoon) op jonge leeftijd een wreed lot. Hij overleed enkele jaren geleden op jonge leeftijd aan een zeer agressieve kanker!
Als dat nog niet genoeg is, treft een zeldzame hersenziekte Luuk de laatste jaren en hij kan momenteel bijna niets meer. Vandaag delen beide de opa's en oma's een heerlijke vaardag samen voor Luuk om er nog even uit te zijn, herinneringen op te halen en te genieten van alles wat hen geboden wordt. Luuk en Sia hebben jaren in de Marina Monnickendam vaste ligplaats gehad met hun zeiltjalkje 'De Hoop' en vandaag was een feest van herkenning. Luuk kan nauwelijks nog praten, maar de onverstaanbare woorden hadden vandaag een klank van opwinding, genot en herbeleving. Jammer dat we niet meer kunnen delen dan je glimlach Luuk! We houden van je!

Evert en Inge

Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten
Haven Volendam voor de gastvrijheid
Bakker Kees Gutter voor de catering