• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

17-6-2018: Geweldige donatie van de familie Donk.

De fa. Donk Industries bestond 85 jaar en tevens nam het echtpaar Jan en Leny Donk afscheid. Het bedrijf schonk hen als afscheidscadeau het symbolische bedrag van € 8500,-.

Een dubbele reden voor een feestje en de familie Donk besloot om in plaats van cadeau’s een gift voor Stichting Vaarwens te vragen. Dat leverde maar liefst € 3500,- op!

Jan en Leny besloten om alle ontvangen bedragen aan Stichting Vaarwens te schenken en zondagmiddag werden Evert en Inge uitgenodigd om bij de KNZ&RV Muiden aan boord te komen om de cheque te ontvangen. Het paar werd overdonderd met het bedrag van maar liefst € 12000,-

Twaalfduizendmaal dank aan Jan, Leny en Eric Donk en de fa. Donk Industries.

Donk Industries