• Gerard Holterman treedt af als bestuurslid.

Gerard Holterman BestuurslidWe kunnen u melden dat Gerard Holterman is afgetreden als bestuurslid. Gerard heeft ervaring van advisering op het gebied van management en bedrijfsvoering en hij zal ons blijven bijstaan tijdens de bouw van het vaarwensschip.

Dank voor je inzet Gerard!
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 30-9-2019 Francoise draagt stokje over aan Frans

Harrie Vriezen SecretarisEr heeft zich een kleine bestuurswisseling voorgedaan, want onze trouwe Francoise heeft het stokje overgedragen aan Frans de Jong. Frans is begonnen bij Pierson, Heldering & Pierson in 1980, en van 1984 tot 1992 heeft hij gewerkt in de geldhandel bij de firma Wallich & Matthes. Daarna werkte hij als directeur Group Treasury bij de Athlon Groep NV tot 2002 en vervolgens bekleedde diezelfde functie bij Delta Lloyd NV tot maart 2017. Kennis genoeg dus.
    Wees welkom Frans!!!

13-2-2019 Beurs Boot Holland succesvol afgerond.

Van 8 t/m 13 februari is Stichting Vaarwens op Boot Holland aanwezig geweest.

Boot Holland is elk jaar de aftrap van het vaarseizoen, een zeer groot aantal watersportliefhebbers komt hier altijd naar toe. WTCExpo had Vaarwens een grote stand aangeboden, volledig gesponsord. We hebben de kosten tot het absolute minimum weten te beperken door onze sponsors, de beursbemanning bestond uit vrijwilligers die onvermoeibaar het verhaal van Vaarwens hebben verteld. De volgende sponsors, groot en klein, hebben onze aanwezigheid mogelijk gemaakt:

• WTCExpo: de beurs-stand en inrichting;
• Faber AudioVisueel: de grote LED-schermen;
• Nivo (Nieuw Volendam): drukwerk;
• NBC: drukwerk;
• Top Rooster / DDA: laptop met Powerpoint.

Een extra woord van dank voor onze ambassadeurs. Klaas Wilting en Peter Douglas hebben in hun overvolle agenda’s weer een plaatsje vrijgemaakt om ons verhaal een hele dag te komen vertellen. En Luzette Kroon heeft zowel de Commissaris van de Koning in Friesland (Arno Brok) als de Burgemeester van Leeuwarden (Fred Crone) overtuigd om onze stand te bezoeken, met belangstelling van de pers als gevolg. Geweldig!
Samen zijn we weer bezig geweest met maar één doel voor ogen: nog meer uitbehandelde mensen een onbezorgde dag op het water aanbieden.

Boot Holland 01
Boot Holland 02