• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

09-03-2019 Vrijwilligersdag met grote opkomst

Aan het begin van het komende vaarseizoen hebben we voor de vaarvrijwilligers (vrijwilligers die aan boord assisteren) een korte opfriscursus georganiseerd. Inge heette iedereen van harte welkom, waarna bestuurslid Gerard de stand van zaken m.b.t. het nieuwe schip uiteen zette. Daarna gaf Ada uitleg over het reilen en zeilen aan boord. Na de lunch zette Lucien het inzetrooster uiteen en kregen we een kleine opfriscursus van Bart over reanimatie en het gebruik van de AED. Kortom… het was een gezellig samenzijn waarbij we het nuttige met het aangename hebben gecombineerd. Wat zouden we toch zijn zonder vrijwilligers!!
Dank voor ieders inzet, Team Vaarwens.

Met dank aan Mark van Sail en Surfcenter voor het beschikbaar stellen van de ruimte
Bakker Kees Gutter voor de broodjes
Slagerij Dirk Spronk voor de vleeswaren