• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

09-03-2019 Vrijwilligersdag met grote opkomst

Aan het begin van het komende vaarseizoen hebben we voor de vaarvrijwilligers (vrijwilligers die aan boord assisteren) een korte opfriscursus georganiseerd. Inge heette iedereen van harte welkom, waarna bestuurslid Gerard de stand van zaken m.b.t. het nieuwe schip uiteen zette. Daarna gaf Ada uitleg over het reilen en zeilen aan boord. Na de lunch zette Lucien het inzetrooster uiteen en kregen we een kleine opfriscursus van Bart over reanimatie en het gebruik van de AED. Kortom… het was een gezellig samenzijn waarbij we het nuttige met het aangename hebben gecombineerd. Wat zouden we toch zijn zonder vrijwilligers!!
Dank voor ieders inzet, Team Vaarwens.

Met dank aan Mark van Sail en Surfcenter voor het beschikbaar stellen van de ruimte
Bakker Kees Gutter voor de broodjes
Slagerij Dirk Spronk voor de vleeswaren