We hebben in 2015 gevaren op:

Vaarwens 336 op 08-07-2015

Na dikke regen is er zonneschijn voor Rob.336 Rob vd Hoeven 085

Evert ligt 's morgens in bed en hoort de wind razen terwijl dikke regenbuien de Meander V wassen. "Shit... die arme Rob, het is hondenweer!" mompelt Evert en begint de dag. Hij maakt met Inge de Meander V klaar voor het bezoek want Rob komt met zijn naasten aan boord. Rob lijdt aan ALS en kan nog net even staan, maar daarmee is het gedaan. Zijn hechte (zeer zorgzame) vrienden komen mee en Rob's broer met echtgenote. De familie heeft al genoeg voor de kiezen gehad, en dan wordt Rob getroffen door ALS en de echtgenote van Rob's broer lijdt aan Parkinson. Het gezelschap komt tussen twee hoosbuien door aan boord van de Meander V waar de koffiepot geurend pruttelt. Binnen is er gezelligheid en de sfeer zit er gelijk in. Vaarvrijwilligers Elly en Danny zorgen, Evert kletst en iedereen geniet! Even ontzorgd zijn, even vergeten, even iets anders, even een dagje vrij zijn op het weidse water... Na de heerlijke lunch komt de zon door en het gezelschap kuiert door Volendam, vaart naar de vuurtoren van Marken en geniet daar van de unieke locatie, de zon en alles om hen heen.
Het was TOCH een superdag!!!

Dag Rob... hou je haaks tijdens het verloop van je ziekte!
Auteur Vaarwens.

Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten
Haven Volendam voor de gastvrijheid
Bakker Kees Gutter voor de catering
Slager Dirk Spronk voor de catering
Thijs en Liliane voor de gastvrijheid
Vaarvrijwilligers Elly en Danny
...en alle sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt.

Rob vd Hoeven 001
Rob vd Hoeven 021