We hebben in 2015 gevaren op:

Vaarwens 335 op 06-07-2015

... je krijgt het fatale bericht, en dan is het allemaal zo kort!335 Willem Sulma 010

Wim zit in de herfst van zijn leven als hij de mededeling krijgt dat zijn leven hier op aarde zeer binnenkort eindig is. Hij hoopte zijn 50 jarige echtvereniging met Giny eind juli nog te kunnen vieren, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer in! Daarom werd het heuglijke feit met gemengde gevoelens een maand vervroegd! Vorige week kon Wim nog vieren met zijn naasten en vrienden, vandaag kon hij delen met zijn geliefde, zijn dochter en zijn kleinkinderen op de Meander V. We hebben uit de dag gehaald wat er in zat. Met wat extra pijnkillers beklom Wim zelfs de vuurtoren van Marken, zag zijn kleinzoons zwemmen op het privéstandje van Thijs en Liliane's vuurtoren en gingen in kostuum op de foto in Volendam... Morgen is Wim waarschijnlijk uitgeput, maar met een hoofd vol memories kan hij uitrusten en terugzien op een superdag.

Vaarwel Wim en veel sterkte lieve familie...
Auteur Vaarwens

Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten
Haven Volendam voor de gastvrijheid
Bakker Kees Gutter voor de catering
Slager Dirk Spronk voor de catering
Foto de Boer voor de gratis foto.
Thijs en Liliane voor de rondleiding op de vuurtoren.
Vaarvrijwilligers Elly en Arie
...en alle sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt

Willem Sulma 010
Willem Sulma 011