We hebben in 2015 gevaren op:

Vaarwens 327 op 03-06-2015

Hans is er nog éénmaal uit...327 Hans Bots 17

Hans ligt in de laatste fase van MS en kan helemaal niets meer. Hij is 57, ligt al tijden volledig verlamd op bed en heeft zeer intensieve verzorging nodig. Hij is een volledig geïsoleerde gevangene in zijn eigen lichaam... Toch geniet hij van een dagje varen. Ook voor zijn naasten is het een welkome afwisseling in lange tergende tijden van zorg en onzekerheid. De geluiden van het water en het schip, het krijsen van de meeuwen en de gezelligheid aan boord geven hem een klein moment van geluk in zijn uitzichtloze leven. Alhoewel hij zelfs niet meer bij machte is om nog gezichtsuitdrukkingen te tonen, verzekert zijn vrouw ons dat hij met volle teugen geniet! Kijk... daar doen we het voor!! Als is het maar één moment!! Dankbaar dat we dit kunnen en mogen doen, dankzij alle sponsoren!!

Vaarwel Hans...
Auteur Vaarwens.

Stichting Ambulance Wens voor het vervoer en verpleging
Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten