• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

December 2016: Kerstboodschap

Kaart 2017 c

Lieve mensen,

2016... een jaar om dankbaar voor te zijn!
Het afgelopen jaar hebben we weer mogen ervaren hoe dankbaar we mogen zijn voor alles wat ons in dit leven wordt gebracht. We hebben het drukste vaarseizoen ooit achter de rug met een groei van meer dan 15%. Daarbij werden we bijgestaan door het bestuur, de ambassadeurs, ons comité, de vele vrijwilligers, havens, sponsoren en vele derden die ons een warm hart toe hebben gedragen. Helaas kunnen we niet iedereen benoemen, maar toch willen we een aantal vaste kanjers in het voetlicht zetten. (Zie onderstaande fotosessie.)

Tien jaar vaarwens:
In 2017 is het al weer tien jaar dat we gratis vaarwensen vervullen. Dit Jubileum willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan, maar daarover later meer.

Meander V vraagt assistentie:
Na ruim beraad hebben we besloten, dat het noodzakelijk is geworden om een tweede schip te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. We zijn al druk aan het sparen! U kunt alles lezen onder deze link: "Het tweede schip"

Rest ons u allen een gezond en gezegend 2017 toe te wensen.

Evert en Inge.

De Vaarvrijwilligers die in 2016 ons hebben bijgestaan:

(Uiteraard bestaat ons bestand uit veel meer vaarvrijwilligers, maar we hebben alleen een selectie uit 2016 gemaakt.)

Het bestuur dat ons heeft ondersteund:

Ons comite:

Arnon-Grunberg