• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

September 2009. De nieuwe site is online.

Zoals u ziet is de site van Stichting Vaarwens en Meanderships flink op de schop geweest. De oude site werd te uitgebreid om nog met de vrij simpele methode te kunnen onderhouden. Tijdens een vaardag werd ons spontaan aangeboden om onze site opnieuw op te zetten als sponsoring. Edmond Hamers van  het ITC bedrijf Welldotcom heeft samen met zijn vrouw Suzy de hele site opnieuw ingericht en voor ons toegankelijk gemaakt. We beseffen ons wel degelijk dat dit een hele klus moet zijn geweest en we zijn ze daarvoor zeer dankbaar. Na een korte cursus kunnen we zelf de site bijwerken, uitbreiden en onderhouden.

Edmond en Suzy van Welldotcom, heeeeel erg bedankt voor wat jullie voor ons hebben gedaan en namens de Stichting Vaarwens dank voor de sponsoring.

Logo_welldotcom