We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 301 op 13-11-2014

Een zonnige laatste vaardag voor Henk...301 Henk Lauppe 048

We hebben plannen om naar ons winterplekje te verkassen aan de Kromhoutwerf te Amsterdam, als Inge een telefoontje krijgt... Truus heeft een artikel gelezen in de Libelle over Stichting Vaarwens. Haar man Henk is uitbehandeld en ligt thuis en is met zijn laatste dagen bezig. Toch had hij als ex marinemedewerker al een aantal keren laten vallen dat hij graag nog éénmaal had willen varen... Truus besluit te bellen, en binnen enkele uren blijkt dat ze de volgende dag al mee kunnen. Er wordt terstond een ambulance geregeld en vandaag ging Henk mee varen op de Meander V. Henk weegt nog maar 45 kg en is op, hij slaapt veel en is moegestreden, maar vandaag heeft hij geen oog dichtgedaan. Hij kreeg zo'n boost van het varen, dat hij de kracht had om de hele dag bij Evert op de bank in de stuurhut zat te genieten.
... en we hadden ook nog prachtig najaarsweer!!
Vaarwel Henk!

Auteur Vaarwens

KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid.
Amsterdam Marina voor de gastvrijheid
De Stichting Ambulancewens voor het vervoer.

Lieve Inge & Evert,

Jullie maken het verschil! Het welkom aan boord was zo hartelijk, alsof wij jullie allereerste gasten waren. De hele dag werden we omringd met zorg, liefde en persoonlijke aandacht waardoor dat wat onmogelijk leek, toch mogelijk werd. Een hele dag zorgeloos genieten! Wat een prachtig geschenk. Heel heel veel dank.

Lieve groet, Henk, Truus & Yvonne

Henk Lauppe 009