Vaardagen 2010

Vaardag 082 op 05-05-2010

Een prachtige dag voor mw. Fiege.

Beste mensen,082 Mw Fiege 9

Op woensdag 5 mei werd onze moeder Coby, haar vriend en drie dochters verwelkomd op de Meander V, de boot van Inge de Graaf en Evert Stel in het kader van de "Stichting vaarwens". Onze moeder is ziek en hierdoor kon zij voor dit initiatief opgegeven worden. Niet helemaal voorbereid op wat we konden verwachten, togen wij met z'n vijven naar Amsterdam. We werden verwelkomd door Inge en Evert. Twee uiterst sympathieke en bevlogen mensen die je graag aan je vriendenkring zou toevoegen (en we zijn zeer selectief!). De prachtige sportieve grote boot had niets weg van het type "reisje langs de Rijn" maar meer van het type "Miami Vice" (zeer comfortabel en doelmatig). Vanaf Amsterdam vertrokken we met bestemming Volendam, volledig verzorgd met koffie en koek. Gezeten bij kapitein Evert werden gewezen op - en bijgepraat over - alles wat met water te maken heeft. Je steekt er ook nog wat van op.

In Volendam aangekomen volgde aan boord eerst de lunch in het zonnetje op het achterdek en aansluitend een wandeling over de dijk van Volendam. Voor mijn moeder was er een rolstoel beschikbaar. Wij zijn met z'n allen op de foto gegaan in Volendammer kledij. De foto hebben we meegekregen. Een prachtige herinnering aan een prachtige dag. Op de terugreis hebben we op het dek gezeten. Rond 16.00 uur arriveerden we weer in Amsterdam en hebben afscheid genomen van Inge en Evert. Gezegd moet worden dat het voor onze moeder en voor ons een onvergetelijke dat is geweest. Heerlijk op het water, tot in de puntjes verzorgd en als familie fijn onder elkaar. Even weg van de sores. Grote klasse! Wij willen hierbij iedereen bedanken die deze bijzondere dag voor onze moeder en voor ons mogelijk heeft gemaakt.

Met vriendelijke groet en liefs van,
Coby, Wim, Tineke, Sandra en Joke XX

Vaarwel Coby
Auteur Vaarwens