We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 253 op 07-05-2014

Een superdag voor Wil en zijn naasten.253 Dhr. Jongenelis 020

Wil komt uit Etten-Leur en reist naar Muiden, want hij wil erg graag nog éénmaal varen. De Stichting Ambulance Wens haalt en brengt Wil en vaarvrijwilliger Marc Siedenburg helpt Evert, want Inge heeft vandaag andere verplichtingen. Keurig op tijd arriveert het gezelschap in Muiden terwijl donkere wolken over het land glijden. "Komt goed...", roept Evert die de weersvoorspellingen nauwkeurig heeft geanalyseerd. "Het zal een beetje dreigen, maar we houden het droog en de zon komt vanmiddag ook nog!" roept hij als de brancard uit de ambulance wordt gereden. Even later staat Wil aan boord.

Eerst een sigaretje en dan naar binnen!! Daar wordt Wil prachtig achter het raam geïnstalleerd en de dag kan beginnen. Hij geniet nu al, en er is nog geen meter gevaren! Het werd een superdag om nooit te vergeten...

Auteur Vaarwens

KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid.
De Stichting Ambulancewens voor het vervoer.
Vaarvrijwilliger Marc Siedenburg voor de hulp.

Dhr. Jongenelis 004
Dhr. Jongenelis 007