• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

Sponsoring Floating Office

Een goede ruil…

Zoals jullie weten, krijgen we een compleet kantoor gesponsord, een zogenaamd ‘Floating Office’.
Het Pieter Houbolt Fonds doneerde ons bijna het hele budget en wat we tekort komen, sponsort Havenlodge - het bedrijf dat het in aanbouw heeft - bij, maar het ontbrak ons nog aan een aantal spullen.
Een telefoontje naar Rudy van Hoac marine en we mogen langskomen om te halen wat we nog nodig hebben. Evert kwam er vanmorgen met een kofferbak vol spullen vandaan dat hij ruilde voor een zak met ‘Jaap Koeltjes’ van Bakkerij Kees Gutter. Hij heeft gelijk de spullen in Lelystad heeft afgeleverd. Daar gaat het snel, want over een aantal weken moet onze ‘Floating Office’ klaar zijn voor gebruik!

Hulde aan alle sponsoren!

Havenlodge 2Havenlodge 6Havenlodge 1Havenlodge 3Havenlodge 4Havenlodge 5