06-01-2023 Uitvaart Margriet Eshuijs levert enorm bedrag op

Margriet kaart 2 copyOp 16 juli vorig jaar vervulden we de vaarwens van zangeres Margriet Eshuijs. Het was een prachtige zonnige dag met een vol programma voor Margriet, waarvan ze ons later zelf berichtte met de woorden; “Het was één van de mooiste dagen van mijn leven!” Schipper Alex maakte er een prachtig verslag van op onze website (https://bit.ly/3zJ80ht).

Op 29 december overleed de dappere lieve Margriet en ook wij kregen een kaart voor het afscheid. De vrijwilligers van haar vaardag waren Alex en An en zij gingen naar de afscheidsdienst met collectebussen, want op de kaart stond vermeld; “Margriet stelt het op prijs dat u na het afscheid een gift doet aan Stichting Vaarwens.”

Na afloop van de dienst gingen we geld tellen en de bus puilde uit! Samen met donaties via de QR code op de bank leverde dit het totaalbedrag van € € 1728,40 op. Haar echtgenoot Maarten vulde het bedrag heel symbolisch aan tot € 2022,- het jaar waarin Margriet overleed en vermeldde erbij dat Margriet zelfs in haar nieuwe bestaan dit weer voor elkaar heeft gekregen!

Dank lieve Margriet, dank lieve Maarten voor deze fantastische donatie, waarvan we weer lotgenoten een mooie dag kunnen geven.