• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

25 april: Open dag Vuurtoren voor Stichting Vaarwens

Vervolg maandag 26-4-2010:

We hebben een fantastiche dag gehad bij Thijs en Liliane bij het Paard van Marken

105_Torendag_1

Er was veel publiek, dat gelukkig prachtig verspreid over de dag kwam binnendruppelen. Velen waren watersporters die vaak aan de toren voorbij zijn gevaren, die nu eindelijk de kans kregen om eens binnen te kijken.

Regelmatig startten Thijs en zijn machinist de grote oude Brons motor die met heerlijke dieseldreunen aan de praat kwam om de luchthoorn te bedienen.

105_Torendag_2

De exacte opbrengst van de dag was € 632.60, waarme we heel erg gelukkig zijn.

Thijs, Liliane en alle donateurs, heeeel veel dank voor jullie inzet en giften!

Evert en Inge.

Lees ook het artikel in het Noord Hollands dagblad:

Noordhollands-Dagblad-24-4-