• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

November 2011: Boek Raasdonders is uit.

Beste mensen,

Het is dan zo ver. Twee maanden na de geplande datum komt mijn derde boek van de drukker en ligt het in de winkel.

Deze keer moest het helemaal goed gaan en dat is gelukt. Na WEL VAREND ONDERNEMER, is het weer tijd om te schuddebuiken van het lachen.

RAASDONDERS EN BRAMSTAGLOPERS is gevuld met 75 prachtige anekdotes over wat er zoal rond en op het water kan gebeuren.

Daarbij is het prachtig geïllustreerd door Jan Braamhorst. Het is een echt stevig boek geworden en geen 'pocketuitgave'! Ik ben er trots op!

De onderstaande recensie werd gepubliceerd:

"Evert Stel, bekend van diverse watersportbladen heeft alweer zijn derde boek geschreven.

Op het wad of in de stad, van Delfzijl tot Denemarken en verder. Raasdonders en Bramstaglopers is een heerlijk vlot boek over leven op en met het water. Inclusief de spannende vaaravonturen en de hilarische anekdotes is dit boek heerlijk leesvoer voor een ieder die van het water houdt.

Mensenmens Evert Stel geeft ons na het succesvolle boek "Bootjesgroei" en zijn biografie "Wel Varend Ondernemer" wederom een prachtig stukje ‘Oud-Hollands’ watermeesterschap!"

Met dank aan uitgeverij Lanasta, die hun inzet met groot enthousiasme hebben getoond tijdens de vervaardiging van dit boek.

Je kunt het boek vanaf nu in iedere boekwinkel kopen of bestellen via de pagina "Boeken Evert" van onze site.

Als je googelt op de titel van het boek krijg je meer dan 1000 hits van boekwinkels waar het boek ook te koop is.

Omslag_raasdonders

ISBN: 978-90-8616-102-7

Taal: NL

Formaat: 150 x 225 mm

Aantal pagina's: 240

Bindwijze: Genaaid gebrocheerd

Release datum: 11-2011

Auteur: Evert Stel

Prijs € 18,95

*** Evert schrijft met zelfspot, humor en snelheid zijn nautische avonturen;

Henk Bezemer / Zeilen

*** Een bootjesgek! Zijn boeken zijn aangenaam leesbaar en prettig geschreven;

Jan Briek / Waterkampioen

*** Evert schrijft fascinerende verhalen;