• De Meander V vraagt assistentie...

Diverse aanzichten vaarwensschip webNa ruim beraad hebben we besloten dat het noodzakelijk is geworden om in de nabije toekomst een eigen schip voor Stichting Vaarwens te realiseren. Dit is besloten om continuïteit te kunnen blijven bieden voor onze zeer speciale gasten in hun laatste levensdagen, die graag nog éénmaal een onvergetelijke dag op het water willen doorbrengen. Lees alles onder het item:"Het eigen schip"
  • Burgemeester Luzette Kroon wordt ambassadeur

Luzette Kroon zonder ketenMet trots kunnen we vermelden dat Luzetten kroon - burgemeester van de gemeente Waterland - is aangetreden als ambassadeur van Stichting Vaarwens. We zijn enorm vergheugd haar in ons Vaarwensteam te mogen opnemen en zijn haar dankbaar voor bereidwilligeheid. Welkom Luzette.
  • Harrie Vriezen wordt onze nieuwe secretaris

Harrie Vriezen SecretarisWe zijn verheugd u te kunnen meedelen dat Dhr. Harrie Vriezen de functie van secretaris heeft overgenomen van Francoise Tanis. Harrie vervulde ondermeer functies als manager Planning en Control , Directeur Financien en change manager in diverse ziekenhuizen en zorginstellingen.
    Francoise blijft bestuurslid vanwege haar objectieve inbreng, maar haar agenda laat de drukkere functie van secretaris niet meer toe.

Welkom Harrie!
  • Bouwcontract ondertekend

Contract tekenenEen historisch moment! Gistermiddag werd het bouwcontract voor de bouw van het eigen vaarwensschip getekend bij SRF Shipbuilding in Harlingen. We gaan bouwen! Let wel, we zijn er nog niet! Er is nog geld nodig voor de inrichting en er is ook nog geen budget voor de exploitatie van het schip. Blijf ons dus steunen!

20-10-2018 Golftournooi levert mooi bedrag op!

De volgende melding werd op Facebook gemaakt door onze ambassadeur Klaas Wilting:

Vanavond mochten Frans de Jong, vrijwilliger van de Stichting vaarwens en ik als ambassadeur van deze Stichting, 2500 euro in ontvangst nemen. Dit was de opbrengst van een prachtig golftoernooi op de mooie golfbaan Kavel Twee in Midden Beemster. Jaarlijks wordt hier een golftoernooi gehouden voor een goed doel. Deze keer was de opbrengst voor Vaarwens, een uitstekende Stichting die de wensen vervult van mensen in hun laatste levensfase. Samen met hun familie varen ze dan een dag op de speciaal voor dit mooie doel ingerichte boot, De Meander. De drijvende krachten en bedenkers van dit jaarlijkse golftoernooi zijn Jeffrey Meijer (De Golfprofessional) en Sharon Schoof (Beheerder Golfshop). Twee fantastische mensen die hiermee naast het mooie golfspel ook wat voor de medemens willen doen. De stichting Vaarwens is naarstig op zoek naar sponsors en donateurs. Er moet een nieuwe boot komen, om aan de vele aanvragen te kunnen voldoen. Een boot die speciaal voor het mooie doel wordt aangepast. De Meander, de boot van de Founding Fathers van de Stichting, Inge de Graaf en Evert Stel, blijft ook varen. De boot van Inge en Evert die ook hun woning is, blijft in de vaart. Twee topmensen die hun boot beschikbaar stellen en ook zelf samen met vele vrijwilligers varen met de patiënten. De opbrengst van vandaag was fantastisch, maar er is meer nodig. Kijk op de website van Vaarwens en lees hoe mooi het werk van deze stichting is. Sponsors en donateurs zijn van harte welkom. Ik ben er trots op ambassadeur van deze mooie stichting te mogen zijn. Samen met de vele vrijwilligers en met uw hulp zorgen wij ervoor dat de speciale boot er komt. Wij rekenen op jullie.

Dank aan Klaas, Frans, Sharon en Jeffrey en alle deelnemers.
Het tournooi leverde € 2500,- op!

Golftournooi-1
Golftournooi-2