• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

20-10-2018 Golftournooi levert mooi bedrag op!

De volgende melding werd op Facebook gemaakt door onze ambassadeur Klaas Wilting:

Vanavond mochten Frans de Jong, vrijwilliger van de Stichting vaarwens en ik als ambassadeur van deze Stichting, 2500 euro in ontvangst nemen. Dit was de opbrengst van een prachtig golftoernooi op de mooie golfbaan Kavel Twee in Midden Beemster. Jaarlijks wordt hier een golftoernooi gehouden voor een goed doel. Deze keer was de opbrengst voor Vaarwens, een uitstekende Stichting die de wensen vervult van mensen in hun laatste levensfase. Samen met hun familie varen ze dan een dag op de speciaal voor dit mooie doel ingerichte boot, De Meander. De drijvende krachten en bedenkers van dit jaarlijkse golftoernooi zijn Jeffrey Meijer (De Golfprofessional) en Sharon Schoof (Beheerder Golfshop). Twee fantastische mensen die hiermee naast het mooie golfspel ook wat voor de medemens willen doen. De stichting Vaarwens is naarstig op zoek naar sponsors en donateurs. Er moet een nieuwe boot komen, om aan de vele aanvragen te kunnen voldoen. Een boot die speciaal voor het mooie doel wordt aangepast. De Meander, de boot van de Founding Fathers van de Stichting, Inge de Graaf en Evert Stel, blijft ook varen. De boot van Inge en Evert die ook hun woning is, blijft in de vaart. Twee topmensen die hun boot beschikbaar stellen en ook zelf samen met vele vrijwilligers varen met de patiënten. De opbrengst van vandaag was fantastisch, maar er is meer nodig. Kijk op de website van Vaarwens en lees hoe mooi het werk van deze stichting is. Sponsors en donateurs zijn van harte welkom. Ik ben er trots op ambassadeur van deze mooie stichting te mogen zijn. Samen met de vele vrijwilligers en met uw hulp zorgen wij ervoor dat de speciale boot er komt. Wij rekenen op jullie.

Dank aan Klaas, Frans, Sharon en Jeffrey en alle deelnemers.
Het tournooi leverde € 2500,- op!

Golftournooi-1
Golftournooi-2