• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

April 2009: Sponsoring Rotary

Geschenk Rotary Groningen Noord.

Een uitnodiging om een kleine presentatie te houden op een Rotary avond in Bedum heeft grote gevolgen gehad. Deze fantastische club mensen heeft onze Stichting Vaarwens genomen als sponsordoel voor hun 35 jarig lustrum. Tijdens een gewelig goed verzorgde lustrumavond in de Euroborg, werd de Stichting Vaarwens een cheque overhandigd met een geldwaarde voor 70 vaardagen. Het is een onvoorstelbaar grote opluchting dat we voorlopig niet de zorg voor het financiële gebeuren meer hebben, en dat we ons kunnen concentreren op het organiseren van de vaardagen. We hebben zelden zo'n hartelijke en hartverwarmende club mensen ontmoet met een enorm positieve gedachte.

Rotary_Noord_Vaardagensponsoring