• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

April 2009: Uitgave boek

Uitgave boek.

OmslagOp 10 april is na een winter schrijven mijn boek 'Bootjesgroei' uitgekomen. Een uitgever vinden is moeilijk, en daarom heb ik het boek van A tot Z helemaal zelf gemaakt, inclusief het ontwerp van de omslag.

Een huzarenklus, maar erg leuk en leerzaam om te doen. Op een paar kleine schrijffoutjes na ben ik er helemaal gelukkig mee, en ik hoop dat velen een glimlach tijdens het lezen krijgen, van mijn stunts en stoere verhalen. Meer informatie over het boek kunt u vinden onder het speciaal hiervoor opgenomen item 'Uitgave boek bootjesgroei'.