We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 264 op 25-06-2014

Een ontspannen dag voor Helen...264 Helen Verhaar. 4

Helen krijgt de mededeling in het ziekenhuis dat ze naar huis mag... Helaas niet omdat ze beter is, maar omdat ze niets meer voor haar kunnen doen. Ze heeft een hersentumor... Vandaag vergat Helen heel even hoe slecht ze er voor staat. Ze kwam helemaal uit Groningen om nog eenmaal op de Gouwzee te varen met haar twee dochters en haar schoonzoon. Vandaag scheen de zon voor Helen en haar naasten. Een superdag viel ons ten deel met veel harmonie, liefde en een dialoog! De dag werd afgesloten met een gebed en een traan... Dag lieve Helen... goede reis!

Auteur Vaarwens.

Marina Monnickendam voor de gastvrijheid.
Havendienst Volendam voor de gastvrijheid.
Bakker Gutter voor de catering.
De Stichting Ambiancewens Noord Nederland voor het vervoer.
Vaarvrijwilliger Jan Brand.

Het verslag van dochter Irma:

De vaardag van onze moeder Helen Verhaar.
We kwamen samen met stichting ambulancewens aan om 10.00 uur aan in Monnickendam waar Evert ons al op stond te wachten. Een warme ontvangst met heerlijke koffie en een lunch klaargemaakt door Evert en Inge(die er helaas niet bij kon zijn)
De boot Meander was van alle gemakken voorzien van brancard lift tot een rolstoel en overal papegaaien om aan vast te houden. Samen met vaarvrijwilliger Jan Brand (een vriend van Evert) begonnen we aan een fantastische boottocht met mooi weer en schitterende verhalen vol humor van Evert. In Volendam zijn wij even van boord gegaan voor heerlijke verse haring en paling waar onze mam zin in had. Mam heeft zelfs even in een rolstoel achter op het dek gezeten en genoot met volle teugen. De dag werd afgesloten met gebed van dank ,en we werden uitgezwaaid met een lach en een traan.

Hartelijke groeten namens onze mam Helen Verhaar, Jennifer en Irma von Pirch en Ane Dijkstra

De vaardag van onze moeder Helen Verhaar.

We kwamen samen met stichting ambulancewens aan  om 10.00 uur aan in Monnickendam waar Evert ons al op stond te wachten. Een warme ontvangst met heerlijke koffie en een  lunch klaargemaakt door Evert en Inge(die er helaas niet bij kon zijn). De boot Meander was van alle gemakken voorzien van brancard  lift tot een rolstoel en overal papegaaien om aan vast te houden. Samen met een vriend van Evert begonnen we aan een fantastische boottocht  met  mooi weer en schitterende verhalen vol humor van Evert. In Volendam zijn wij even van boord gegaan voor heerlijke verse haring en paling waar onze mam zin in had. Mam heeft zelfs even in een rolstoel achter op het dek gezeten en genoot met volle teugen. Even een dag om het ongeneselijke ziek zijn van mam  te vergeten, en onze zegeningen  te bespreken en te tellen. De dag werd afgesloten met gebed van dank ,en we werden uitgezwaaid met een lach en een traan. Lieve mensen heel erg bedankt voor alles wat fantastisch dat jullie dit werk doen! Gods zegen toegewenst wij zullen dit nooit vergeten! Hartelijke groeten namens onze mam
,
Helen Verhaar, Jennifer en Irma von  Pirch en Ane  Dijkstra