• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

8-7-2019 Het jubileumboek is uit

"Als zoenen water waren... zou ik jullie de zee geven!" een quote van een terminaal zieke vaargast die een dag meevoer op de Meander. Als zoenenjpg
Evert schreef al vier hilarische watersportboeken vol avonturen, anekdotes en veel humor, gelardeerd met een vleugje zelfspot. Evert en Inge nemen sinds 2007 mensen die zijn uitbehandeld een volledig verzorgde dag mee aan boord van hun varend woonschip, dat ze helemaal hebben aangepast voor brancards en rolstoelen. Na 12 ½ jaar lang met ernstig zieke mensen een dag lang het water op te zijn geweest, heeft hij een enorm archief aangelegd van bijzonder leuke gebeurtenissen maar vaak ook emotionele voorvallen, die tijdens deze vaardagen de revue passeren. In dit 208 pagina's dikke boek, aangevuld met prachtig fotomateriaal, vertelt hij met zijn welbekende ontwapenende schrijfstijl over "vaarwens achter de schermen', waarbij voor de lezer een doos tissues vaak onontbeerlijk is, soms voor de emoties, maar vaker voor de tranen van het lachen, ontstaan door de hilarisch omschreven anekdotes over de belevenissen tijdens het ontstaan en de groei van Vaarwens…

Dit boek is absoluut een ‘must have’ en is verkrijgbaar bij iedere boekhandel en te bestellen bij Lanasta.

ISBN: 978-90-8616-263-5