We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 245 op 02-04-2014

Vaardag 245 was voor Karel.245 Karel Cassee 042

's Morgens zit het dicht van de mist. De zon tracht de grijze deken weg te branden, want Karel gaat vandaag nog één keer varen. Hij werd onlangs getroffen door A.L.S. en kan inmiddels alleen nog zelfstandig ademen en praten. Met veel moeite kan hij de joystick van de elektrische rolstoel nog bedienen, en verder is hem alles afgenomen. Karel zijn humeur echter niet!! Met een onvoorstelbaar positief vermogen geniet hij van ieder moment aan boord. Het wordt een topdag waar humor, een lach, een traan en serieuze gesprekken de revue passeren. Een bewogen dag met een emotioneel afscheid. "Zodra ik aan de beademing moet, dan is het over Evert! Als ik het zo voel, kan dat zomaar een kwestie van weken zijn...!"
Vaarwel en tot ziens mooi mens...

Auteur Vaarwens.

KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid.
Jan Brand, vaarvrijwilliger.

Onze vaardag op 2 april 2014

Na een hartelijk en warm ontvangst door Evert, Inge en Jan gingen we aan boord van de Meander. Een prachtig verbouwde boot. Het was vanaf het eerste moment genieten op de Meander.Genieten van de omgeving, genieten van de geur van het water, genieten vd heerlijke koffie , maar bovenal, genieten van elkaar. Even de heftige tijd waarin we leven aan wal gelaten.
De Meander ging varen, en we voeren langs prachtige plekjes. Het ontbrak je aan niks op de boot, er kwam een heerlijke lunch verzorgt door Inge en we genoten vd zon vlakbij bij de Oranjesluis.
Wat een fantastische dag! En ja, het was me al verteld......., als je op de Meander bent dan wordt de heftigheid van de ziekte die je vader heeft een stukje milder....., en het klopt!
De wind wappert door je haar, geniet van jullie verhalen, je kijkt naar de prachtige luchten en je voelt, ja, je kan genieten.

Bedankt voor de waanzinnige mooie dag!
Een dag met een gouden randje.

Kus! Caroline,
Karel en Tante Truus.