We hebben in 2014 gevaren op:

Vaardag 275 op 25-07-2014

Een natje en een droogje voor Gosse en zijn gezin...275 Gosse Hulzinga 027

De dag begon droog toen Gosse op de haven in Monnickendam aankwam. Evert haalde Gosse met vrouw en drie kinderen op in de rolstoel, want Gosse lijdt aan ALS. Eenmaal aan boord was er koffie en koek en Evert heet iedereen welkom. Kees en Elly zijn mee als vaarvrijwilligers en even later gaan de trossen los, op naar de vuurtoren van Marken. Daar nuttigden we de lunch en daarna kreeg iedereen een rondleiding op de beroemde toren. Gosse bleef met Kees aan boord. Vervolgens nog een rondje Pampus en weer terug. Het regent inmiddels pijpenstelen en het is hard gaan waaien, maar Gosse geniet met volle teugen, helemaal wanneer hij een tijdje mag sturen. Dat gaat nog maar net, maar het lukt Gosse om de Meander V keurig terug te varen naar Monnickendam! Het was een geweldige dag met geweldige mensen!! Sterkte Gosse en familie...

Auteur Vaarwens

Marina Monnickendam voor de gastvrijheid.
Bakker Gutter voor de catering.
Thijs en Liliane voor de rondleiding op de vuurtoren.
Kees Bloemendaal en Elly Meijn, vaarvrijwilligers.

Gosse Hulzinga 004
Gosse Hulzinga 006