Vaardagen 2010

Vaardag 085 op 11-05-2010

Een rondje Markermeer voor Kees.

De voorspellingen zijn slecht, maar de zon schijnt nog steeds als we van Muiden naar Almere varen. Er staat een flinke wind, maar dat deert ons niet. Onze gast woont in Almere, en dat is de reden dat we hem daar oppikken. Als we zijn afgemeerd komen onze gasten al snel aan boord. Een grote maar zeer gezellige groep stapt aanboord en stelt zich voor. Dhr. Bruinsma rijden we in de rolstoel naar binnen in de kuip. Een mooie gelegenheid voor een groepsfoto.We gaan 'havenhoppen' en varen eerst richting Amsterdam. We houden het de hele dag droog en de stemming zit er goed in. Kees zijn broer is enthousiast filmer en fotograaf, dus alles wordt vastgelegd. Als we aan het eind van de dag de familie weer afleveren in Almere besluiten we toch nog terug te varen naar Amsterdam. Anderhalf uur later meren we op onze stek af, en enkele minuten later stort de regen met bakken uit de hemel. We hebben mazzel gehad!

Vaarwel Kees,
Auteur Vaarwens

Met dank aan WSV de Zuiderzee voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.

Dhr Bruinsma 1
Dhr Bruinsma 2