We hebben in 2015 gevaren op:

Vaarwens 358 op 14-09-2015

Een dag met vele gezichten..358 Peter Kok 16

Peter lijdt aan ADCA (hersenletsel) en momenteel gaat hij achteruit. Hij is dol op varen en wil nog graag een keer het water op. Vandaag ging hij het water op met zijn naasten en genoot enorm. De Stichting Funtours zorgde voor het vervoer met 3 rolstoelers en tussen de buien door kwam het gezelschap aan boord. Het slechte weer gaf een extra dimensie aan de dag en Peter genoot daar met volle teugen van. Prachtige panorama's, gitzwarte luchten, een donderklap, dan weer zon en intens blauwe gaten in de wolken, zilveren rimpels over oneindige vlaktes... oh, wat genoot Peter van deze dag. Evert vertelt, de Meander V ronkt en dikke buien teisteren onze veilige stabiele schutse... De dag vliegt voorbij en in een dikke hoosbui nemen we afscheid van elkaar... Peter keert huiswaarts met een USB stick waarop ruim 150 foto's van zijn vaardag staan. Die zullen vast nog dikwijls worden bekeken..

Hou je haaks Peter!
Auteur Vaarwens

Marina Monnickendam voor de gastvrijheid.
Havendienst Volendam voor de gastvrijheid.
Foto de Boer Volendam voor de gratis foto.
Bakker Gutter voor de catering.
Slagerij Dirk Spronk voor de catering.
Vaarvrijwilligster Karen.
Stichting Funtours voor het rolstoelvervoer.
Alle sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt.

Peter Kok 1
Peter Kok 10