• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

April 2008: Rolstoelbrug

Meander is er klaar voor.

Met dank aan Marvis jachtbouw en Luppo van der Mey die de constructie in elkaar heeft gelast, is de aluminium constructie op het achterschip gereedgekomen.

Aanpassing-voor-rolstoel We kunnen nu het spiegelplateau horizontaal zetten en de loop/rolstoel plank er aan vast maken. Een heel bouwwerk maar het zit er op. De Meander is nu beperkt rolstoeltoegankelijk. Alleen onze eigen rolstoel kan gebruikt worden. Dank voor de inzet aan voornoemde sponsors.