We hebben in 2012 gevaren op:

Vaardag 163 op 31-07-2012

Corrie en Karen zijn er een dagje uit.163 Corrie de Haan 028

Corrie en haar dochter Karen zijn beiden getroffen door kanker. Schoonzus Anneke heeft ook haar strijd al gestreden tegen de sluipmoordenaar maar heeft het gewonnen. Moeder en dochter zijn minder fortuinlijk en zitten beiden nog middenin de strijd om het leven te verlengen. Vandaag gaat het vroegere banketbakkersgezin dat bestaat uit Moeder Corrie, haar kinderen Gert en Karen en schoondochter Anneke een dag mee varen. Omdat Corrie zich totaal niet meer kan verplaatsen wordt ze door Hans en Jan van de Stichting Ambulance Wens aan boord gebracht. Het was een hele sjouw, want Corrie is een "gewichtig type", maar toch lukt het ons om haar met vereende krachten in de stuurhut van de Meander te krijgen.  Het gesponsorde gebak van Bakker Gutter wordt door de ex banketbakkersfamilie geproefd en beoordeeld met een dikke tien! Kijk... deze beoordelingscommissie weet wat kwaliteit is!! De trossen gaan los en er wordt gevaren... en hoe!

Auteur Vaarwens.

Marina Monnickendam voor het beschikbaar stellen van de faciliteiten.
De Stichting Ambulancewens voor het vervoer.
De KNZ&RV te Muiden voor de gastvrijheid en bakkerij Gutter voor de catering.

Corrie de Haan 006
Corrie de Haan 007