• Schepenverhuizing...

Vaarwens muiden 4Per 1-10-2020 zijn beide schepen verhuisd. De MS Vaarwens werd vanuit Monnickendam overgevaren naar de KNZ&RV te Muiden door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende maand van daaruit haar vaardagen. De Meander V zwerft wat rond en blijft inzetbaar als reserveschip.
  • Havenkantoor in gebruik genomen

Monndam 1Ons fonkelnieuwe kantoor ligt in Jachthaven Naarden waar we een mooie ligplaats hebben gekregen. Onze medewerker Ulco Proost zal het kantoor veelvuldig gebruiken, maar het is niet continue bemand. Bezoek is dus uitsluitend op afspraak. Klik hiernaast in de module om de locatie te bekijken.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

12-3-2020 Intocht MS Vaarwens afgelast.

Beste vaarwensvrienden,

Zoals jullie gehoord hebben worden alle evenementen met meer dan 100 personen afgezegd. Dat betekent helaas ook dat - hoe jammer ook - de intocht op 28 maart geen doorgang zal vinden.
Ook de Vaardagen welke in maart gepland staan zullen in overleg met de gasten - indien mogelijk - worden verplaatst.
Dit in verband met de kwetsbaarheid van onze doelgroep.
Wij betreuren deze beslissing uiteraard en zullen de in de loop van de tijd kijken hoe we ons nieuwe schip de VAARWENS alsnog feestelijk kunnen onthalen.

Namens het bestuur en Evert en Inge wensen we iedereen veel liefde en sterkte toe.

Poster intocht AFGELAST