• 17-3-2020 Alle Vaarwensen stilgelegd

coronavirus
    Ook de Vaardagen welke in maart gepland staan zullen in overleg met de gasten - indien mogelijk - wegens de Corona uitbraak worden verplaatst. Dit in verband met de kwetsbaarheid van onze doelgroep.
  • Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

De Lintjesregen 57dag voor Koningsdag werden Evert en Inge (de oprichters van onze stichting) tijdens de lintjesregen beloond voor hun tomeloze inzet middels een lintje, ontvangen door de Burgemeester van Amsterdam Femke Halsema. Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • 'Vaarwens' te water!

Bouw 62De 'Vaarwens' is te water en is naar Monnickendam gevaren. De eerste ervaringen en vaareigenschappen zijn zeer positief! Momenteel wordt ze ingericht en klaargemaakt voor de vaarwensen van het komende seizoen.

12-3-2020 Intocht MS Vaarwens afgelast.

Beste vaarwensvrienden,

Zoals jullie gehoord hebben worden alle evenementen met meer dan 100 personen afgezegd. Dat betekent helaas ook dat - hoe jammer ook - de intocht op 28 maart geen doorgang zal vinden.
Ook de Vaardagen welke in maart gepland staan zullen in overleg met de gasten - indien mogelijk - worden verplaatst.
Dit in verband met de kwetsbaarheid van onze doelgroep.
Wij betreuren deze beslissing uiteraard en zullen de in de loop van de tijd kijken hoe we ons nieuwe schip de VAARWENS alsnog feestelijk kunnen onthalen.

Namens het bestuur en Evert en Inge wensen we iedereen veel liefde en sterkte toe.

Poster intocht AFGELAST