• Vaarwens vaart 's winters door!

Amsterdam Marina Vaarwens 2020Per 14-11-2020 is de MS Vaarwens verhuisd naar Amsterdam. Ze werd overgevaren naar de Amsterdam Marina door onze beheerder DirkJan van Geemen en maakt de komende winter van daaruit haar vaardagen. Een prachtlocatie van waaruit onder alle weersomstandigheden gevaren kan worden.
  • Het jubileumboek, een mooi geschenk!

Als zoenenjpgHet prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert schreef, is al een tijdje uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto of hier om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • COVID-19 Update:

CoronaWe varen gewoon door, ook deze winterperiode. Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen van het Coronavirus op de voet en hebben regelmatig contact met de betreffende instanties. Gelukkig hebben we ook nu weer groen licht gekregen en mogen wij blijven varen. Wel dienen wij rekening te houden met de RIVM Maatregelen.

12-3-2020 Intocht MS Vaarwens afgelast.

Beste vaarwensvrienden,

Zoals jullie gehoord hebben worden alle evenementen met meer dan 100 personen afgezegd. Dat betekent helaas ook dat - hoe jammer ook - de intocht op 28 maart geen doorgang zal vinden.
Ook de Vaardagen welke in maart gepland staan zullen in overleg met de gasten - indien mogelijk - worden verplaatst.
Dit in verband met de kwetsbaarheid van onze doelgroep.
Wij betreuren deze beslissing uiteraard en zullen de in de loop van de tijd kijken hoe we ons nieuwe schip de VAARWENS alsnog feestelijk kunnen onthalen.

Namens het bestuur en Evert en Inge wensen we iedereen veel liefde en sterkte toe.

Poster intocht AFGELAST