12-09-2022: Galadiner voor Stichting Vaarwens een groot succes

Galadiner 123Het was een absolute topavond en er is maar liefst € 23.500,- voor onze stichting gedoneerd. Dit alles is opgebracht door mensen die aanwezig waren op het Vaarwens Gala in het Kasteel Wittenburg in Wassenaar. Zij hebben de tafels of stoelen gekocht om samen met vrienden, kennissen of familieleden het werk van Vaarwens te steunen. De veiling met de voortreffelijke veilingmeester Junior Zegger ging als een trein. De mensen die op de prachtige veilingstukken hebben geboden, bedankt. Klaas Wilting en Sandra Schuurhof – onze ambassadeur en comité van aanbeveling lid  - mochten deze avond presenteren.

Er waren ook de fantastische optredens van vier uitstekende zangers. Mariska van Kolck, Peter Strykes, JP van der Sluis – alias Peter Douglas, de Nederlandse Frank Sinatra - en Lou Prince. Zij traden belangeloos op. Gezien de reacties van de aanwezigen werd het optreden van deze vier bijzonder op prijs gesteld. De oprichters van Vaarwens Inge en Evert maakten met hun mooie verhalen duidelijk hoe belangrijk het werk van Vaarwens is.

Dank aan eenieder voor zijn/haar inzet en speciale dank aan Klaas Wilting en Ronald Schut voor het organiseren van dit onwijs gave evenement met een geweldige opbrengst voor.

Onze grote dank gaat tevens uit naar de Kasteelheer van kasteel Wittenburg Ralf Meppelder en zijn totale crew. Wat jullie hebben gepresteerd, deze avond was meer dan top. Ook fotograaf Robert Paul van der Vliet bedankt voor het vastleggen van alles op de gevoelige plaat.

Hieronder een kleine compilatie van al het geschoten fotomateriaal van deze geweldige avond. Wil je alle foto’s bekijken of downloaden in hoge resolutie, klik dan op de onderstaande link naar onze Own Cloud waar alle fotomateriaal is opgeslagen.

Link Own Cloud: Bekijk hier!  (komende dagen worden de foto's nog aangevuld als de fotograaf klaar is met bewerken.)

Link naar een leuk artikel in DELFT OP ZONDAG

Link naar eveneens een leuk artikel in LOKAALONLINENIEUWS

Galadiner 100
Galadiner 101