• Jubileumboek is uit!

Als zoenenjpgHet is zo ver, het prachtige jubileumboek ter gelegenheid van twaalf en een half jaar vaarwens dat Evert de afgelopen winter schreef, is uit. Het is een heerlijk 'koffietafelboek' vol prachtige verhalen, anekdotes en voorvallen tijdens het ontstaan van Stichting Vaarwens. Een echte aanrader en je steunt de stichting ermee bij de aanschaf. Klik op het boek om het te bestellen.

Screenshot maart 2019De onlangs verschenen nieuwsbrief is beschikbaar. In de nieuwsbrief worden de meest actuele ontwikkelingen gemeld. U kunt zich inschrijven voor de regelmatig verschijnende nieuwsbrief door een verzoek in te dienen via een aanvraagpagina. Klik op de foto om naar de aanmeldpagina te gaan.
  • Evert en Inge ontvingen een lintje

In 2019 werden Evert en Inge de Lintjesregen 57dag voor Koningsdag tijdens de lintjesregen Koninklijk onderscheiden door de Burgemeester van Amsterdam (Femke Halsema). Met gepaste trots onving het 'Stel' de onderscheiding, en ook wij zijn er als stichting bijzonder trots op. Gefeliciteerd Evert en Inge!
  • MS Vaarwens vaart voorlopig vanuit Amsterdam Marina

Adam Marina platteg 2 De MS Vaarwens is uitgeweken naar de Amsterdam Marina en maakt tot 1 juni van daaruit haar vaardagen. Kijk altijd op 'Ligplaatsen schepen' in de zijbalk om de huidige aktuele locatie met plattegrond te vinden.

Oktober 2012 Jan Akkerman en Jamai in comité van aanbeveling.

Stichting Vaarwens is zeer verheugd met het toetreden van twee nieuwe leden in het comité van aanbeveling.

Ten eerste is toegetreden: 's Werelds beste gitarist Jan Akkerman. http://www.janakkerman.nl/Jan Akkerman pasfoto

Jan Akkerman heeft de site van Stichting Vaarwens uitvoerig bekeken en heeft ons toegezegd volledig achter de doelstelling van deze stichting te staan. Sinds 1 oktober is Jan toegetreden tot het comité van aanbeveling. Voor Evert (die zelf ook gitaar speelde en groot fan is) een fantastisch compliment. We zijn hier supertrots op. Jan is één van de beste en meest invloedrijke gitaristen ter wereld. Een positie die beslist niet alleen te danken is aan de uitverkiezing tot werelds beste gitarist in het Engelse blad Melody Maker, maar ook en vooral door zijn altijd gewaagde en inventieve spel en zijn drang zichzelf te blijven ontwikkelen.
Welkom Jan!!
Auteur Vaarwens.

Ten tweede is toegetreden: Musicalster Jamai Loman. web: Jamai -infoJamai pasfoto 2

Jamai groeide met zijn ouders en 2 oudere zussen op in de stad Schoonhoven. Op de basisschool deed hij voor het eerst mee met een schoolmusical. Jamais 'openbare zangcarrière' begon op de Shownight bij hem op school van het jaar 2000. Jamai vertolkte met een aantal anderen het lied Onderweg van Abel. In 2003 won hij de finale van de eerste serie van 'Idols'. Zijn debuutsingle was het nummer "Step right up" dat een nummer 1-hit werd in Nederland. In 2004 maakte Jamai zijn musicaldebut.

Welkom Jamai!!
Auteur Vaarwens.