Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Donateurs juni 2016Kassa 6
In de maand mei werden de volgende donaties gedaan door:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men precies € 75,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van €440,- ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Giftenpotje Marina Monnickendam geleegd:
giftenpotje

Een winter lang stond het giftenbusje op de balie bij de Marina Monnickendam en vandaag hebben we het geleegd. Er zat maar liefs € 75,76 in.

Dank aan eenieder die aan ons heeft gedacht bij het bezoek aan het havenkantoor.

Donateurs mei 2016Kassa 5
In de maand mei werden de volgende donaties gedaan door:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Dhr. Valken en Mw. Verhagen. Tezamen bracht men precies € 160,- bijeen. Daarnaast mochten we een prachtige donatie van Stichting De Witte Duif door de Lions Soestdijk van € 500,- ontvangen.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Een prachtige onverwachte donatie:Van Keulen
In 2014 mochten we Maria in haar laatste dagen een mooie vaardag bezorgen en haar laatste wens was, om ook vanaf de Meander V samen met haar man (die een jaar eerder overleden was) uitgestrooid te worden. Omdat geen nazaten zijn, hebben Evert en Inge de ceremonie samen verzorgd en met z'n tweeën hebben ze Maria en haar man aan het water toevertrouwd. Na de afwikkeling van alle financiële zaken bleef er een restbedrag over van € 1700,- dat aan de Stichting werd geschonken.
Dankjewel lieve Maria...

U kunt de vaarwens nog eens nalezen op Vaarwens 243

Spontane donatie door sluismeester:399 Henri B 046
Toen we gisteren voor de 54ste ( en voorlopig de laatste) keer dit voorjaar in de Oranjesluizen geschut werden, kwam opeens de sluismeester uit zijn controlekamer en liep naar de Meander. Hij kwam een donatie voor de stichting brengen en er verdwijnt een stapeltje geldbriefjes in de collectebus. Vanmorgen bleek het € 200,- te zijn!!! Geweldig veel dank voor deze spontane donatie en alle vlotte schuttingen.
Hulde voor sluismeester Kees!!!