Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Maandcheque wordt donatie voor Stichting Vaarwens.Danie

De firma Litecad B.V. geeft maandelijks een cheque weg aan één van haar werknemers voor de goede inzet. De actie heet 'De Paarse Koe' en die van de maand juli ging naar werknemer Danie de Vries. Hij heeft afgelopen week de keuze gemaakt waar hij zijn MVO-maandcheque van €250,- aan wil schenken! Danie heeft gekozen voor Stichting vaarwens.

Dankjewel voor je loflijke initiatief Danie en fa. Litecad.

Een prachtig loflijk initiatief:Kleingeld 1

De familie Newburry uit Engeland kwam tijdens de rondreis door Europa met hun schip Breyavik tot de ontdekking dat muntjes van € 0.05, € 0.10 en € 0.20 door de flessenhals van een waterflesje kunnen en ze gingen al het kleingeld dat in hun handen kwam in flesjes doen. In de Amsterdam Marina vroegen ze aan de plaatselijke electomonteur Richard Stange of hij er een goed doel voor wist. Richard dacht meteen aan Stichting Vaarwens. Het was even tellen, maar drie halfvolle flesjes brachten toch € 61,42 op!
Dank familie Newburry.

Donateurs juli 2016Kassa 7

In de maand juli werden de volgende donaties gedaan door:
Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint, Fam, van Vreumingen, Fam. Ten Cate, Fam. Vervoort, Fam. Kruikenmeijer, Dhr. Valken, Firma Blauw Research en de Firma CZAV. Tezamen bracht men precies € 505,- bijeen. Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4Morgen het een bedrag van €834,42 ontvangen van diverse donateurs.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Roeiers van Port of Amsterdam winnen de prijs voor SVW.Roeiers Amsterdam 1

Tijdens Delfsail 2016 werd er een sloepenroeiwedstrijd gehouden. Voor de winner stond er een geldprijs van € 1000,- ter beschikking, beschikbaar gesteld door Groningen Seaports.
De Amsterdamse roeiers kozen ervoor om hun stadsgenoten Evert en Inge met Stichting Vaarwens als het goede doel voor hun geldprijs te kiezen.
Op een warme zomeravond kwamen de mannen de prijs overhandigen.
Chapeau roeiers van de Port of Amsterdam!

Een geweldige opbrengst tijdens jubileum:WSV Flevo 2016
Het bestuur van Watersport Vereniging Flevo, W.V. Flevo in Harderwijk vierde dit weekend haar 85 jarig bestaan. Alle genodigden werden verzocht als presentje een gift te doen aan Stichting Vaarwens. De geschonken bedragen werden door Watersport Vereniging Flevo, W.V. Flevo aangevuld tot het prachtige bedrag van maar liefs € 3000,- !!!
Hulde aan deze prachtige vereniging! We zullen er zorg voor dragen dat het hele bedrag ten goede komt aan de vaarwensen van onze medemens in zijn/haar laatste dagen...

Dank aan het bestuur en leden.

Een prachtig initiatief van OBS de Medidiaan:De Meridiaan 2

"Dag Stichting Vaarwens,
Ik ben Elizabeth, voorzitter van obs de Meridiaan in Medemblik.
U heeft onze juf Rina der laatste wens laten uitkomen. We hebben op 3 juni een fancy fair en we hebben besloten om als goede doel stichting vaarwens te doen om jullie te steunen en als nagedachtenis aan juf Rina. Ik heb uw logo op onze poster gezet hoop dat u dat niet erg vind.
We willen graag een hoekje creeren voor Stichting Vaarwens. Heeft u misschien spulletjes dat we kunnen lenen voor die dag? We zullen het netjes weer terug brengen. Vriendelijke groet Elizabeth"

De Fancy Fair bracht € 300,- op! Dank allemaal voor deze prachtige geste.