Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Donaties september 2016:Kassa 13

Er is weer een maand verstreken en tijdens deze mooie septembermaand mochten we diverse spontane donaties ontvangen door:
Fam. Schootstra, Fam. Gutter, Fam. Gouka, Fam. Oosterlink/Braan, Fam de Goey, Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken. Tezamen bracht men precies € 330,- bijeen.
De familie Blankevoort zamelde geld in tijdens hun 25 jarig huwelijksfeest en stortten maar liefst € 290,-
Daarnaast mochten we van diverse bedrijven een bijdrage ontvangen waaronder: Rederij Kooy, Fa. Blauw Research en het PGGM.nv Tezamen stortten deze bedrijven € 900.-

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun

Vuurtorenbewoners collecteren voor SVWMeander bij de vuurtoren 59

Onze vrienden Thijs en Liliane wonen op de prachtige vuurtoren van Marken, waar we altijd welkom zijn met onze vaargasten. Ook dit jaar stond er weer een collectebus op de toren. Er zat € 101,16 in!

Dankjewel Thijs en Liliane

Twee prachtige initiatieven:405 vd Bovenkamp 064
Joop had een geweldige vaardag op 15-6 (vaarwens 405) en ook Diana genoot met volle teugen op 24-7 (vaarwens 420). Beide families hebben geld ingezameld voor Stichting Vaarwens als dank voor hun geweldige dag.
In totaal bracht men samen € 440,- bijeen!
420 Diana O 095Heel veel dank lieve mensen.

Donateurs augustus 2016Kassa 8

In de maand augustus werden er spontane donaties gedaan door:
Fam. Loke, Fam. Dekker, Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint en Dhr. Valken.
Tezamen bracht men precies € 385,- bijeen.

Daarnaast mochten we via de donatiebuttons op onze site van Mollie, Whydonate en 4-Morgen het een bedrag van €38,95 ontvangen van diverse donateurs.
Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun!

Alles is liefde!Petra 1

'Alles is liefde...' klinkt er op de radio als Edwin, Lea en Dion de steigers van de Marina Monnickendam op komen lopen. Ze dragen een tas mee met daarin de collectebus en een mooi ingelijst certificaat waarop het bedrag van maar liefst € 1503,50 staat vermeld!
Dat is de opbrengst die Petra en haar geliefden voor Stichting Vaarwens hebben ingezameld als dank voor de mooie vaardag (wens 416) waarop ze ook hun 20 jarige - en tevens allerlaatste - trouwdag nog konden vieren.
Dank en sterkte lief gezin.
Rust zacht lieve Petra...

Spontane actie van vuurtorenbewoners:Tankstation

Wat gebeuren er toch mooie dingen... Naast de inzet voor onze stichting als vrijwilligers, kregen we onlangs van Thijs en Liliane Spijker maar liefst 1100 liter dieselolie gesponsord!! Kunnen weer heel wat vaarwensen mee vervullen!

Chapeau lieve mensen!