Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2016

Motoruren worden Euro's.Motoruren 2016

Wat weer een prachtige geste. Siedenburg ICT vroeg de motoruren van de Meander V op. Na het door te hebben gegeven, stond even later het getal in 3634 euro's op de bankrekening van Vaarwens! Siedenburg ICT bestaat nu ruim 5 jaar en is enorm dankbaar voor het vertrouwen dat de klanten geven. Het gaat goed met het bedrijf en daardoor doet het eigenaar Marc Siedenburg heel veel plezier om zo Vaarwens blijvend te kunnen ondersteunen in de functie van penningmeester en sponsor.

We zijn blij met je gouden hart Marc!
Evert en Inge

Restant opheffing beroepsvereniging gaat naar SVW.

KaTa NederlandWe kregen het volgende bericht: "Wij zijn op dit moment bezig een Vereniging te liquideren en daar komt een bedrag bij vrij waarbij wij het idee hebben dat een gedeelte van dit bedrag als donatie geschonken kan worden aan jullie Stichting. Aangezien ik geen rekening nummer e.d. van jullie heb lijkt het mij handig om jullie even te contacten voor de gegevens hiervan. Kortom laat me even weten op welk rekening nummer wij jullie zouden kunnen verblijden met een gift voor dit uitzonderlijk goed doel.
Peter en Monique Kaarls
t.b.v. Beroepsvereniging KaTa in liquidatie"
Er werd maar liefst € 2000,- overgemaakt waarvoor zeer veel dank!

Donateurs november 2016:

Kassa 11De novembermaand is verstreken en tijdens deze maand mochten we diverse spontane donaties ontvangen van:
Fam. Bultje, Fam. van Ommeren, Fam. Potuyt, Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. van Zeijl, Fam. Battering, Fam. Quint , Dhr. Valken en de Fam. Jonker.
Tezamen bracht men precies € 585,- bijeen.

Daarnaast mochten we het bedrag van € 1384,60 ontvangen via onze donatiebutton op de site van diverse donateurs en € 600,- van periodieke vaste donateurs.
Verder kregen we een spontane donatie van € 500,- van de Protestantse Diaconie te Noordwijk.

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun

Marjo collecteert tijdens haar uitvaart:446 Marjo L 008

Enkele weken geleden mochten we wens 446 van Marjo vervullen en haar dag werd op film vastgelegd. Ze heeft genoten maar vorige week blies de schat haar laatste al adem uit. Daarvoor besloot ze tijdens haar uitvaart een inzameling voor de SAW en Stichting Vaarwens te willen. Het leverde voor ons € 300,- op!

Dankjewel namens ons en vele lotgenoten Marjo. Rust zacht.

Elbert collecteert bij zijn uitvaart:431 Elbert W 009

Op 22-8-2016 maakten we voor Elbert de 431ste vaarwens en hij heeft er ontzettend van genoten. Na de uitvaartdienst van de veel te jong overleden Elbert, werd er een collecte gehouden voor de SAW en Stichting Vaarwens. Men bracht voor iedere stichting bijna € 1000,- bijeen!

Dankjewel Elbert, rust zacht...

Donateurs oktober 2016:Kassa 19

Er is weer een maand verstreken en tijdens deze oktobermaand mochten we diverse spontane donaties ontvangen door:
Fam. Spijker, Fam. Bultje, Fam. de Goey, Dhr. Spijkhoven, Mw. Elsenhout, Fam. Quint , Dhr. Valken, Badmintonverening Goirle, Mw. Twigt, Fam. Snabilé, Mw. Cantrijn, Dhr. Geus, Fam. de Redelijkheid, fam. Elsberg, Fam Lodder en de Fam. Boelens
Tezamen bracht men precies € 691,85 bijeen.

Daarnaast mochten we het bedrag van € 285,00 ontvangen dat is ingezameld tijden de uitvaart van meneer van Bergen (wens 322)

Namens ons en al onze dankbare vaargasten heel veel dank voor uw steun

Collecte tijdens uitvaart voor SVW...402 Henk K 081

Op 8-6-2016 voer Dhr. Kuling een dag met ons mee. Hij genoot met volle teugen, waarop de familie besloot tijdens de uitvaart een collecte te houden voor SVW. Het bracht € 297,20 op. Dank iedereen voor dit prachtige initiatief.

Rust zacht Henk....

Stichting Vaarwens weer één van de goede doelen bij Bazaar Monnickendam.Bazar Kerk Monnickendam foto

De Bazaar / Rommelmarkt van de Protestante Gemeente in Monnickendam werd gehouden op zaterdag 3 september 2016.
Het was inmiddels al weer voor de 47e keer dat er ruim 50 kramen en stands buiten op het kerkplein stonden met tweedehands spullen. Ook dit jaar werd Stichting Vaarwens gekozen tot één van de goede doelen en kreeg maar liefst € 400,- geschonken. Chapeau!!

Met veel dank aan de Protestante gemeente Monnickendam.

Creativiteit voor SVW:Spijkervissen

Angelique van de Broek maakt vissen van oude spijkerbroeken en verkoopt deze prachtig knuffelvissen o.a. in een dierenwinkel. Ze verkocht met haar spijkervissen in korte tijd voor maar liefst € 103,50 wat ze direct op onze rekening heeft gestort.

Chapeau Angelique!