Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017

Het 40 jarig huwelijk levert mooie donatie op: 478 Rien 170

"Lieve Inge en Evert, vorige week 2 juni hebben wij ons 40 jarig huwelijk mogen vieren en hebben geld gevraagd voor de Stichting Vaarwens en de Ambulance Wens, als men iets wilde geven. Wij hebben € 340,00 mogen ontvangen en hebben beide stichtingen € 170,- overgemaakt. Het is jullie van harte gegund met jullie mooie werk.

Liefs Rien& Isa, Vaarwens 478 op 17-5-2017

50ste Verjaardag, geen cadeaus maar voor Vaarwens een mooi bedrag ...Verjaardagsfeestje

Er zijn twee mooie schepen ter overnachting in Jachthaven Waterland binnengevaren. Ze zijn gekomen met een speciaal doel, namelijk om een donatie voor Vaarwens te brengen!
Wat een prachtig initiatief! Stel, je wordt 50, je gaat een mooi feest geven, maar je hoeft geen cadeaus want je hebt alles al, je bent bekend met Stichting Vaarwens, wat is er dan mooier, gemakkelijker en nuttiger dan geld te vragen voor deze Stichting? Op eerste Pinksterdag kwamen deze mensen bij Inge en Evert aan boord om maar liefst € 2850.- te overhandigen, ingezameld uit liefde voor dit mooie doel!

Dank aan iedereen die heeft gedoneerd bij deze verjaardag actie!

Re-Sell kringloopwinkel ondersteunt SVW:Hanno Re sell

De Re-Sell Kringloopwinkel doet ieder jaar een aantal donaties aan goede doelen. Dit jaar mocht ook Stichting Vaarwens er bij zijn. Vaarvrijwilliger Hanno Bosch ( midden onder) nam namens SVW de Cheque van maar liefst € 3000,- in ontvangst, waarvoor - mede namens al onze vaargasten - heel veel dank!

Een super initiatief!

Een mooi bericht van een prachtig initiatief!Kofferbaksale Grou 2

"Goedemiddag Stichting Vaarwens,
Vanuit het mooie waterrijke Friesland even een kort berichtje vanaf de Kofferbaksale in Grou... We hebben een totaalbedrag van €455,- verzameld voor jullie om mensen gelukkig te maken!!? Dit wordt zo spoedig mogelijk overgemaakt naar jullie rekeningnummer. Op Facebook is een sfeerimpressie terug te vinden op de site Crew Kofferbaksale Grou. Ik ben in ieder geval blij dat ik jullie voorgedragen heb als goede doel en dat dit het mooie resultaat is!!
Nog vele mooie vaardagen toegewenst!!
Evelien van den Berg"

Dank voor deze mooie actie Evelien en Crew