Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2017

Huisartsenpraktijk zamelt in voor SVW.De Hoed huisartsen

Huisartsenpraktijk HOED te Monnickendam bestaat dit jaar evenals Stichting Vaarwens 10 jaar! Naast een kleine expositie en andere leuke activiteiten, willen ze wilden van deze gelegenheid ook gebruik maken om Stichting Vaarwens onder de aandacht te brengen en ze zouden ons graag steunen. In de wachtkamer vond men informatie over ons werk. Ook kon men deze week een donatie doen in onze collectebus op de balie. Het bracht maar liefst € 212, 80 op.
Dank aan de huisartsen van Hoed en alle donateurs.

Blue Peter WatersportEen prachtige actie:

Dit voorjaar hield Watersportcentrum Uitgeest tijdens de open watersportdagen 2017 een loterij t.b.v. Stichting Vaarwens. De opbrengst bedroeg € 250,- en het bedrag werd vandaag aan ons overhandigd.

Dank aan Blue Peter Watersport en alle mensen die zich hiervoor hebben ingezet voor deze prachtige actie.

Lezing Rotary Lisse-Bollenstreek levert mooi bedrag op:Rotary Hillegom Lisse 3

Onze vaste vrijwilligers Alice en Nico Berger verzorgden onlangs op uitnodiging van de Rotary Lisse-Bollenstreek een zeer innemende lezing in Hillegom over Stichting Vaarwens. Rotary-lid Valentina Tsjebanova was tijdens een bezoek aan de Meander V dermate onder de indruk geraakt van de activiteiten van Stichting Vaarwens, dat zij zich had ingespannen om deze lezing te organiseren. De aanwezigen waren zeer onder de indruk en doneerden spontaan € 590,-

Met dank aan onze vrijwilligers Alice en Nico en de leden van de Rotary Lisse-Bollenstreek voor de uitnodiging en financiële steun.

Philips schenkt huishoud apparatuur voor het nieuwe vaarwensschip:Phillips

Een geweldige geste... Philips medewerker Maarten Benner ging bij zijn werkgever te rade of Philips niet het huishoudelijke apparatuur voor het nieuwe eigen vaarwensschip zou kunnen leveren en hij kreeg volledig groen licht. "Wat hebben jullie nodig?" was de simpele vraag! Gisteren (6-8-2017) kwam er een mooi scheepje langzij de - ten anker liggende - Meander V. Een enthousiaste ontmoeting, en gelijk werden er vele dozen overgepakt! "Allemaal alvast voor het nieuwe Vaarwensschip de Meander VI...." , lacht Maarten.

Dank Philips, dank Maarten en collega's, zo komt het schip er wel!!