Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2018

HargervaartLezing levert mooie donaties op:

Op zaterdagmiddag 11 maart heeft WSV Hargervaart de jaarvergadering gehouden in Groet. Onze vrijwilliger Nico Berger kreeg de kans om het verhaal van Stichting Vaarwens te vertellen. Het werd voor veel van de aanwezigen een emotionele middag. Na afloop bleek een leuk bedrag in de collectebus te zitten, aangevuld met beloftes van een paar aanwezigen om per bank nog geld over te maken. Het eindsaldo is dus nog niet bekend.

Dank aan WSV de Hargervaart!

Foto Boot HollandVrijwilligster Joke Gehring was op Boot Holland Leeuwarden 2018.
Joke schreef:
"Geen eigen stand nog, maar wel aanwezig: alle dagen ben ik te gast bij de stand van de fa. Datema-Amsterdam (zeekaarten en boeken) om de stichting vaarwens te promoten. De beurs trekt (weer) meer bezoekers dan vorig jaar en regelmatig komen er geïnteresseerden langs. Zij vertrekken met informatie, mondeling en schriftelijk (in alle verkooptassen worden de folders van de stichting meegegeven) en doneren in totaal 100 euro. Op naar volgend jaar!"
Superveel dank aan Joke, fa. Datema en alle donateurs!

Feestje Klaas en GerdaGezamelijke verjaardag van onze ambassadeur Klaas Wilting brengt € 485,-
Klaas vermeldde op FB:
"Wij wilden geen cadeaus maar een enveloppe met inhoud voor de stichting vaarwens waar ik ambassadeur van ben. Een prachtige stichting waarmee een wens van een patiënt in de laatste levensfase wordt vervuld; nog een keer samen met directe familie een mooie vaartocht maken. Plezier maken en genieten is mooi, maar vergeet nooit die ander die het moeilijk heeft. Samen moeten we die ook steunen. De Stichting Vaarwens met alle vrijwilligers maken dat waar"'.
De enveloppes brachten maar liefst € 485,- op.
Gefeliciteerd en veel dank Klaas en Gerda.

friend shipiiEén vlaggetje voor een vaardag

De familie Vanaudenhove is een fanatiek watersportende familie. Ze varen met een No Limit Ship, waarin volgens hen geen 'vaarwensvlaggetje' mag ontbreken. Naast dat hun bedrijf (Euro Shoe Group) een deel van onze vaarwenskleding sponsorde, doneerden ze maar liefst € 500,- ( het bedrag voor één vaardag) voor één vaarwensvlaggetje.

Dank lieve Kenneth en Monique