Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2018

IdeoEen geweldig initiatief van Sandra Koning​ van www.ideobv.nl
Op 1 juni bestond de fa. Ideo 15 jaar en dat werd gevierd! Het bedrijf kreeg prachtige reacties op hun koppeling aan Stichting Vaarwens. Dat uitte zich ook in mooie bijdragen voor onze stichting. IDEO advies zelf deed in ieder geval een mooie duit is het zakje, want per jaar dat ze bestaan, doneren ze €100,- !
De totale opbrengst van het jubileum bedraagt € 2565,- waarvoor zeer veel dank.

Jachthaven Willemsdok 2017Met dank aan Jachthaven Willemsoord:

Toen Evert en Inge dit weekend een rondje noord Nederland deden, vertoefden ze ook een dagje op de prachtige camper locatie van Jachtwerf/jachthaven Willemsoord te Den Helder. Op de balie stond daar vanaf vorig jaar een collectebusje voor Vaarwens en er zat een mooi bedrag in. Inge ontving met veel dank een enveloppe met daarin de opbrengst van € 150,- van hun gastheer en gastvrouw...

Chapeau lieve mensen!

Ome Ko HaringOpbrengst haringkar tijdens vlaggetjesdag voor vaarwens..

Geweldig… Vlaggetjesdag Muiden ijlt nog na!
Vandaag kwamen dhr. En mevr. Rutte namens Ome Ko een enveloppe met de opbrengst van de haringkar overhandigen. Er zat maar liefst € 625,- in voor Stichting Vaarwens.

Dank aan Café Ome Ko… We willen deze sponsor van harte aanbevelen als u Muiden bezoekt!

PresentatieboxVerrassing!
Tijdens vlaggetjes in Muiden krijgen we bezoek van enthousiast watersporter en vaarwens sympathisant Louis Mötter. Hij brengt vlaggetjes aan de man en collecteert waar hij maar kan voor onze stichting. Daarnaast maakte hij een prachtige presentatiekist in de kleur van de Meander V die bij het openen automatisch een prachtig PowerPoint voorstelling weergeeft en waarin donaties kunnen worden gedeponeerd. Hij bracht en passant ook nog even een enveloppe met de opbrengst van maar liefst € 345,50 dat door hem was bijeengebracht voor de stichting.
Chapeau Louis! Je bent een topper!

Cor BuntsmaToch collecte uitvaart!
Cor Buntsma was zeiler in hart en nieren, maar overleed veel te jong. Hij had nog graag een vaarwens meegemaakt, maar ging zo hard achteruit dat het niet meer lukte. Toch droeg Cor Stichting Vaarwens zo'n warm hart toe dat er werd besloten te collecteren tijdens zijn uitvaart voor de stichting. Het leverde maar liefst € 400,- op, dat we uit handen van zijn goede vriend en onze vaarvrijwilliger Lucien Pater mochten ontvangen.
Dankjewel topper!  Rust zacht.