Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2018

Garbagerun 1Garbage Run levert geweldig bedrag op:
Na tijden van voorbereiding om de oude Volvo met ettelijke tonnen op de teller Meandergeel te schilderen, te bestickeren met sponsorlogo’s en rijklaar te maken voor de Carbagerun Team Vaarwens, konden de mannen Jasper en Bouke niet rijden vanwege de ziekenhuisopname van Bouke. In elk geval heeft hun noeste voorbereidingswerk om sponsors te werven zijn vruchten afgeworpen, want ze kwamen met de auto naar Monnickendam om de cheque af te leveren van maar liefst €2625,-!  Wat een toppers… We hopen dat ze het volgend jaar de rit wel kunnen maken!
Heel veel dank aan de mannen en alle sponsors!

Erwin 7Weer een spontaan initiatief:
Erwin Koops woont in Monnickendam en is altijd van de partij op de Jan Haring dagen, het jaarlijkse plaatselijke zeilevenement. Hij vroeg ons om een collectebus en mengde zich met zijn ega Janneke spontaan tussen de feestende zeilers. De PIN bus die we kregen van Marlies deed het perfect en het koppel haalde maar liefst € 710,10 op!
Chapeau Erwin, je bent een topper!!

VoordewegschoolGeweldige inzameling Voordewegschool:
Ons bestuurslid Liselotte haar kinderen zitten op de Voordewegschool in Heemstede. Naar aanleiding van een spreekbeurt van zoon Boy over Stichting Vaarwens, hebben de groepen 6/7 een loterij op het eindfeest georganiseerd. De opbrengst van de loterij is bestemd voor Stichting Vaarwens. Vandaag kwamen de kinderen het geld brengen, dus dat werd tellen geblazen Er werd de afgelopen week maar liefs € 644,35 opgehaald!
Dank aan de groepen 6/7 en hun leerkrachten, alle kinderen en ouders van de Voorwegschool die het bedrag bijeen gebracht hebben met het (ver)kopen van loten en het doen van donaties.

HavendagenMooie opbrengst Havendagen IJmuiden:
Op 23 en 24 juni stonden onze vrijwilligers in IJmuiden naast de stand van het Loodswezen. De loodstenders voeren af en aan en er werd een vrijwillige bijdrage gevraag voor
Vaarwens. Er is samen en het collectebusje op kantoor van het Loodswezen € 537,75 opgehaald.
Dank aan eenieder die heeft gedoneerd.

Donk IndustriesEnorme donatie door Jubileum en Afscheid:
De fa. Donk Industries bestond 85 jaar en tevens nam het echtpaar Jan en Leny Donk afscheid. Het bedrijf schonk hen als afscheidscadeau het symbolische bedrag van € 8500,-.  Een dubbele reden voor een feestje en de familie Donk besloot om in plaats van cadeaus een gift voor Stichting Vaarwens te vragen. Dat leverde maar liefst € 3500,- op! Jan en Leny besloten om alle ontvangen bedragen aan Stichting Vaarwens te schenken en zondagmiddag werden Evert en Inge uitgenodigd om bij de KNZ&RV Muiden aan boord te komen om de cheque te ontvangen. Het paar werd overdonderd met het bedrag van maar liefst € 12000,-
Twaalfduizend maal dank aan Jan, Leny en Eric Donk en de fa. Donk Industries.