Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2018

DoerakclubDoerakclub steunt stichting Vaarwens:
Bij het Lustrumfeest van de Doerakclub die 50 jaar bestaat, was er ruim aandacht voor het goede werk van Stichting Vaarwens. Gedurende het hele weekend was er vrijwilliger - en een en tevens clublid - Joke aanwezig, die heel wat club leden van een Vaarwensvlaggetje heeft voorzien. Dankzij de gulle donaties komt het tweede schip weer een stukje dichterbij. Het leverde € 540,- op!
Dank voor je inzet Joke!

accuusNieuwe accu's gesponsord:
De Meander V wordt zeer intensief gebruikt en er draait een heel huishouden op de accu's tijdens de vaardagen. Geen wonder dat hun levensduur zo beperkt is... Gelukkig waren er deze ronde gulle gevers die schip en bemanning een warm hart toedragen.
Zeer veel dank aan Jan en Trees Zetsema en Jan Dijkman van Jachtservice Waterman!

Sail Leiden 2018 18Sail Leiden groot succes dankzij vele vrijwilligers:
Dit weekend was er het evenement SAIL Market | Sail Leiden 2018 en Stichting Vaarwens was aanwezig. Dankzij onze enthousiaste vrijwilligers Louis en Regina Mötter konden we groots uitpakken en vaarwens promoten. Uiteindelijk sloten we twee geweldige dagen af met gevulde collectebussen waarin maar liefst € 1532,01 zat. De opbrengst van onze PIN bus moet hier nog bij!! Geweldig!!!
Met dank aan: Louis en Regina Mötter, Kees en Reina Blom, Georgios Fergadis, Marjolein Brandt en Inge de Graaf voor hun inzet!

Fred 2018Collecte tijdens uitvaart:
Op 19 juli overleed de geweldige muzikant/saxofonist Fred Leeflang, tevens echtgenoot van ons bestuurslid Liselotte. Fred voer vorig jaar nog een dag mee, waarbij we heerlijk hebben gejamd aan boord ( vaarwens 470 ) en ook bij zijn afscheid speelde muziek een grote rol, maar ook Stichting Vaarwens. Er werd gecollecteerd en gul gegeven. Het bracht € 540,60 op
Dank en sterkte lieve Liselotte en kinderen.

Jet schoolVoorstelling met inzameling:
Op de Voorwegschool gaf groep 4/5 een eindejaarsvoorstelling genaamd 'Loetje met het hoedje' en er werd daarna door Jet met de pet rondgegaan voor Stichting Vaarwens. Ze haalde € 59,55 voor ons op.
Dank lieve Jet!