Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2018

Dansschool danst voor SVW: Logo Hercules Zwolle
Bericht van de dansschool op FB: "Wauw wat was het een gezellige ochtend waar we met elkaar hebben gedanst en een prachtig bedrag hebben opgehaald voor stichting Vaarwens! We hadden nooit gedacht dat er zoveel publiek zou komen, wat een geweldige verrassing! 🙌 Publiek bedankt en natuurlijk alle dansers en danseressen. Stichting Vaarwens we hopen dat jullie met dit bedrag heel veel mensen een mooie dag kunnen bezorgen ❤️"
Het leverde € 838.04 op!!
Dank aan allen die hieraan hebben meegewerkt.

Pesoneelvereniging doneert fors bedrag:Logo PVGM
Collega Wim moest afscheid nemen van zijn geliefde Margriet (wens 574) door het snelle ziekteverloop overleden aan ALS. Het personeel van de gemeente Meppel vond het initiatief van Vaarwens dermate ontroerend mooi, dat ze besloten om in Margriet haar gedachtengang iets voor onze stichting te gaan doen. Ze zamelden € 500,- bijeen.

Chapeau hartelijke collega's van Wim uit de gemeente Meppel!

Santa Run Haarlem levert topbedrag op:Santa Run 2018
We zijn blij, trots, ontroerd en dolgelukkig met zulke fantastische evenementen, waarbij de kracht van het 'samen' zulke mooie bedragen opbrengen. De Santa Run Haarlem 2018 bracht ruim € 20.000,- op, waarvan de helft (precies € 10.850,-) voor Stichting Vaarwens is.

Dank aan onze ambassadeur Klaas Wilting, bestuurslid Liselotte van Donselaar en eenieder die zich voor de Santa Run Haarlem 2018 heeft ingezet.

Collecte bij uitvaart Greetje levert prachtige donatie op:566 Greetje 41
Greetje reisde in juni dit jaar van Muntendam naar Monnickendam voor haar vaarwens op 1-6-2018 en beleefde samen met haar naasten een topdag. Bij haar uitvaart wilde ze graag een collectebus voor die mooie laatste herinnering die ze meekreeg. Het leverde een prachtige donatie op van € 300,-!
Dank lieve Greetje, rust zacht!

Uitvaart Margriet levert enorm bedrag op:Fam. van Dieren
Onlangs mochten we Wim en zijn naasten ontvangen om ons een prachtige cheque te overhandigen. Zijn lief Margriet (vaarwens 574) ontviel hem op 3-11-2018 aan de ziekte ALS. Margriet wist het na haar vaardag al... Vaarwens had ze in haar hart gesloten! De kanjer besloot voor haar verjaardag (die ze op 5 november had willen houden) een inzameling te doen voor vaarwens.
Helaas was de ziekte haar 2 dagen voor... Er werd besloten deze inzameling op haar uitvaart te houden. Het bracht maar liefst € 959,20 op!
Rust zacht lieve Margriet en sterkte dappere Wim en nabestaanden...

We kregen een geweldig berichtje:Fam. van Voorst
"Beste Inge,
Op 31 mei j.l. stuurde ik je een email met de vraag voor extra foldermateriaal. Deze folders hebben wij aan onze gasten gegeven, die op ons 40 jarig huwelijksfeest waren. Er is €3500,- gedoneerd. Wij laten er een mooie cheque van maken en willen jullie die komen aanbieden.Graag hoor ik van je, wanneer dit kan. Hartelijke groeten, ook aan Evert,
Machteld en Godert van Voorst Vader."
Gisteren kwamen de toppers de cheque brengen, waarvoor ontzettend veel dank!!