Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2019

Vlaggetjes bij donatie loopt goed!Joke vlaggetjes
Joke - onze vlaggendame - blijft zich inzetten om donaties in te zamelen. Bij donatie van minimaal € 10,- krijg je een vlaggetje cadeau! Er gaan heel wat vlaggetjes de mast in en alleen al de havendag in Doesburg leverde € 195,- op!

Veel dank aan onze topper Joke Vink-koelewijn.

Rondleiding vuurtoren levert donatie op:Meandertochten 8
De mensen van de GGD verzochten Thijs en Liliane (bewoners van de vuurtoren van Marken) om een rondleiding op de toren. Het verzoek van het echtpaar om een donatie voor Vaarwens werd ingewilligd en er werd € 60,- overgemaakt.

Dank Thijs en Liliane en de GGD.

Vlaggetjesdag leverde mooi bedrag op:Vlaggetjesdag Muiden 2019

Tweede Paasdag lag de Meander V tijdens Vlaggetjesdag in Muiden. Onze toppers Anneke en Hanneke begaven zich met collectebussen onder het publiek, terwijl Inge toekomstige vaarvrijwilligers aan boord ontving en Evert voorlichting gaf aan het publiek over de stichting. Het leverde toch weer bijna € 400,- op en een hoop bekendheid..

Dank aan alle donateurds en toppers Anneke en Hanneke

Uitvaartcollecte voor SVW:630 Gijsbert 14

Op 21 maart gingen wij met jullie (Evert en vrijwilligers) mee op de Meander. Vaarwens 630 was een feit, we hadden een prachtige dag met elkaar en ook Gijsbert genoot zichtbaar. Vorige week maandag 8-4-2019 is mijn lieve man overleden. Afgelopen vrijdag hadden we een prachtig afscheid. Ipv bloemen had ik alle aanwezigen gevraagd om een donatie voor jullie of stichting Bardo, het hospice waar hij verbleef. Dankbaar en trots kan ik jullie melden dat er € 501,- voor jullie prachtige stichting is opgehaald. Nogmaals heel veel dank voor de prachtige dag die we nog met elkaar als gezin hebben mogen meemaken. Het bedrag komt een dezer dagen op jullie rekening. Ga zo door!!
Dank lief gezin, veel sterkte de komende tijd.

Open dag levert mooi bedrag op: WSV Monnickendam
De Watersportvereniging Monnickendam heeft op 6 april een open dag gehouden waarbij een bake sale en tweedehands bootspullenmarkt is georganiseerd. Hierbij is in totaal € 454,80 opgehaald ten behoeve van de Stichting Vaarwens! Marc Bosch heeft dit bedrag namens de WSV Monnickendam overhandigd.
Dank aan allen voor dit prachtige initiatief!

Fantastische opbrengst flessenbonnen:Flessenbonnenaktie Timo
Timo en José Swart kwamen vandaag naar Amsterdam en brachten een geweldig bedrag voor Vaarwens. Het bedrag is het resultaat van een maandenlange inzameling van flessenbonnen acties bij verschillende supermarkten.Wat een geweldig initiatief! Dank jullie en de supermarkten voor de inzet en deze mooie opbrengst van maar liefst € 3418,40!
Dank lieve Timo en José

Presentatie levert spontane donatie op:Marijcke Innerwheel Alkmaar
Onze vrijwilligster Marijcke Bodenheim heeft in november er een presentatie bij de ‘Dames van Innerwheel’ regio Alkmaar gegeven. Haar verhaal sloeg zo aan, dat er spontaan besloten werd € 500,- te doneren.

Dank Innerwheel leden en natuurlijk ook Marijcke