Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2019
Klaas denkt altijd aan Stichting Vaarwens...Klaas en Ronald

Onze ambassadeur Klaas Wilting verkocht op de ‘Gooise Netwerkborrel’ zijn boek ‘De roerige jaren van een politiewoordvoerder’ waarvan 20 % van elk daar verkocht exemplaar naar de Stichting Vaarwens ging. Ronald Schut deed er nog eens 20 % bij!

Chapeau mannen!

Geen bloemen maar donatie:Peter de Vey

We kregen een lief, maar emotioneel bericht: "Lieve mensen van Stichting Vaarwens, bij deze deel ik jullie mede dat mijn man Peter op 29 september is overleden. Vandaag hebben wij prachtig afscheid genomen van Peter. In de kaart en tijdens de plechtigheid hebben wij verzocht om i.p.v. bloemen een donatie te doen aan jullie geweldige stichting. Dit verzoek heeft € 934,60 opgeleverd! Nogmaals heel hartelijk bedankt voor deze onvergetelijke dag, waar Peter vaak een mooie glimlach op zijn gezicht had, een dierbare herinnering dankzij jullie!"

Dank Peter en Simone. Vaarwens 694

Geweldige opbrengst rommelmarkt:rommelmarkt 2019

"Beste stichting Vaarwens, Doordat de rommelmarkt weer zo’n succes was, wordt er binnenkort €800,00 overgemaakt op de rekening van Stichting Vaarwens. Succes met jullie mooie werk voor deze groep mensen die in aanmerking komen voor deze speciale vaartocht. Heel waardevol dat jullie deze vaarwensen kunnen vervullen!

Met hartelijke groet namens de diaconie Monnickendam,
Bertine Willig"

Geweldig veel dank aan de diaconie en alle mensen die iets kochten.

Collecte uitvaart Antoine:672 Antoine 15

Berichtje van de nabestaanden: "Wij hebben gisteren van de papa van Wynona en onze lieve Broer Antoine afscheid moeten nemen. Het was een zeer mooie en emotionele dienst, waar natuurlijk ook verteld werd over stichting vaarwens, en hoe Antoine met Wynona en wij als broers en zussen van deze dag hebben genoten. Jullie wisten al dat wij collectebussen gingen neer zetten en er is maar liefst €664,50 gedoneerd aan jullie stichting. Dit heeft ons zeer blij gemaakt. Namens Antoine en fam. v.d Heijden."

Duizendmaal dank lieve Antoine en nabestaanden... (vaarwens 672)

Jubileum Altena Group levert prachtig bedrag op! Hiswa dag 2 1

Ook de tweede HISWA te water dag was ondanks de stormachtige wind een succes. Vrijwilliger Louis Motter is werkzaam bij de Altena group en hij droeg Stichting Vaarwens voor als één van de drie goede doelen. Van de Altena Group mocht Inge voor Vaarwens een cheque van € 3000,- ontvangen wegens hun 50 jarig jubileum!

Geweldig veel dank voor dit superbedrag!!!

Weer een prachtige actie! Ninon Rotary Purmerend

De leden van de Rotary Club Purmerend Waterland hebben afgelopen zondag € 750,- 'bij elkaar gefietst met een fietspuzzeltocht, en het bedrag is aangevuld tot € 1000.- De cheque is uitgereikt door de voorzitter van de Rotary Purmerend, Benedikt Marijnen aan onze vrijwilliger Ninon Molenaar.

Geweldig veel dank toppers!

Opbrengst haringverkoop tijdens Vlaggetjesdag Muiden bekend:Omo Ko haringkar 2019

Tijdens Vlaggetjesdag 2019 in Muiden stond er bij Café Ome Ko Muiden - dankzij Versvishandel Jan van As - een haringkar met een haringmeisje. De opbrengst van de haringverkoop was voor Stichting Vaarwens. Er werd voor € 375,- aan haring voor ons verkocht. Vaarwensvrijwilligster Hanneke nam voor ons het bedrag in ontvangst.

Dank aan allen die er aan hebben meegewerkt!

Roeiwedstrijd levert mooi bedrag op!Vechtstrijd

Donderdagavond 11-7-2019  roeiden de dames en heren de 'Vechtstrijd'.Een onderlinge strijd tussen roeiers uit Muiden Weesp en Naarden. Ulco ging met de collectebus rond en het leverde maar liefst € 635,50 op!!!

Chapeau toppers, ontzettend veel dank voor dit prachtige initiatief!!