Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2019

MTCWNog zo'n mooi initiatief!

Motor Toer Club Waterland hield op te bestaan. Het overgebleven kassaldo van maar liefst € 1197,95 werd overgemaakt naar Stichting Vaarwens.

We willen alle leden van de MTCW hartelijk danken voor deze geweldige geste.

Lionsclub GoereeovervlakkeeLezing levert volle vaardag op:

Vrijwilligster Saskia de Water gaf bij de Lionsclub Goeree Overvlakkee een lezing over Vaarwens. Het leverde het bedrag a € 500,- voor een volle vaardag op.

Dankjewel topper en dank Lions Goeree Overvlakkee.

Fam. Piening 5Een mooie donatie wegens dubbel feest.

Marijke en Eldrik Piening waren onlangs beiden 65 geworden en ook nog eens 40 jaar getrouwd. Dat moest gevierd worden! Aangezien hun hartje bijna alles heeft wat het begeert, besloten ze een donatie voor Stichting vaarwens te vragen. Het bracht maar liefst € 750,- op, vermeerderd met een gift van € 75,- dat bij ons op de bank binnenkwam.

Chapeau toppers!

Innerwheel AlkmaarSpontande donatie Inner Wheel Alkmaar

Enige tijd geleden hield onze vrijwilligester Marijcke Bodenheim een lezing bij de 'Dames van Innerwheel Alkmaar' en dat leverde een mooie doantie van € 500,- op. Spontaan werd er besloten Stichting Vaarwens nogmaals met € 500,- te ondersteunen met hetzelfde bedrag.

Heel veel dank voor deze spontane donatie.

Lidy Dilling 2Lidy bedacht een geweldig initiatief en poste het volgende op haar pagina:

"Vandaag afscheid genomen op het werk. Ruim 19 jaar Neder-Betuwe. "Het zit er op". Veel lieve, dierbare collega's de hand kunnen schudden. Mooie woorden gehoord...(altijd leuk). Superleuke en lekkere cadeaus gehad. Omdat ik geen receptie of etentje wilde, kon Stichting Vaarwens blij gemaakt worden met €500,-. Bovendien was op de afdeling nog stiekem een collecte gehouden (zooo leuk!) waardoor Vaarwens nu in totaal € 656,50 tegemoet kan zien. Ik ben helemaal happy!

Wat een topper! Duizendmaal dank Lidy Dilling-Meima!

Geen bloemen maar donatie:655 Hans 34

Hans ging op 19-6-2019 een dag mee varen, want hij leed aan de ALS. Hij had de hoop dat hij nog wat tijd zou krijgen, maar dat was hem niet gegund. Hij overleed korte tijd later, maar de vaardag had zoveel indruk aachter gelaten, dat hij besloot een inzameling tijdens zijn uitvaart voor Vaarwens te houden. Het bracht maar liefst € 537,70 op. Rust zacht kanjer! Vaarwens 655

Team Vaarwens

Afscheid genomen van Havenmeester Paul,Busje Muiden 2

Hij gaat genieten van een welverdiende vakantie en wij gaan overmorgen verhuizen naar Amsterdam. Paul bracht nog snel het collectebusje waarin toch weer € 91,30 zat!
Tot volgend seizoen en veel dank voor de gastvrijheid!

Team Vaarwens

Een mooi bericht op de website van de Grachtenrace te Amsterdam:Grachtenrace 1

"Beste roeiers, wat hebben jullie weer een geweldige prestatie geleverd. Natuurlijk in de sloep en ook nog als mens laten zien dat het hart op de juiste plek zit. € 1400,- hebben jullie gelapt voor Stichting Vaarwens. Jullie zijn toppers!!!!"

Wij sluiten ons daar volledig bij aan, Met dank aan onze vrijwilligers Pam, Louis en Regina en Marianne!