Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2020

HuwelijkscadeauTrouwerij levert enorm bedrag op:

Hulde aan dit bruidspaar! Ageeth ten Pas en Hans Poot traden onlangs in het huwelijksbootje en ze besloten daarbij geld in te zamelen voor Stichting Vaarwens. Het paar kreeg maar liefst € 1300,- bijeen.

Dank toppers en heel veel geluk samen!

OliebollenOliebollen leveren geweldige bijdrage op!

Gisteren woonde Inge de kerkdienst bij in De Ark te Dronten, waar ze een cheque van maar liefst € 3500,- in ontvangst mocht nemen van het Oliebollenbakkersgilde Dronten. Ze bakken ieder jaar 24.000 oliebollen, waarvan de opbrengst naar goede doelen gaat. Dit jaar mochten wij erbij zijn!

Met dank aan het oliebollenbakkersgilde en onze vrijwilligers An, Lyda en Hans die bij het evenement hebben geholpen.

FeestpakkettenMooie geste!

Vanmorgen kwamen Miranda en Steven Blom langs om zes prachtige feestpakketten te brengen die beschikbaar waren gesteld door het bedrijf Groene Hart Service. Het zijn prachtig gevulde pakketten met onder meer een Bluetooth versterker en veel meer, waarvoor we tijdens de intocht van de 'Vaarwens' op 28 maart een prachtige bestemming hebben.

Dank toppers!

JokeNog zo'n mooi initiatief!

Vrijwilligster Joke ruimde het e.e.a. op en verkocht een tafeltje waarvan de opbrengst naar Stichting Vaarwens gaat. Een mooie post op Facebook deed het tafeltije snel van eigenaar wisselen en het bracht € 75,- op

Dank voor al je inzet Joke.

WimUitvaart in teken van Vaarwens:

Wim had tijdens vaardag 634 een geweldige dag en heeft er nog lang op kunnen teren. Op 2 januaria was het genoeg geweest en hij koos om te gaan Hemelen. De opbrengst van de collecte tijdens zijn uitvaart werd verdeeld onder aan aantal goede doelen. Stichting Vaarwens hoorde er ook bij en kreeg ruim € 100,-

Dank en rust zacht Wim.