Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2021

Prachtige donatie middels champagne actieRound Table

De Ronde Tafel 141 Gooi/Eem houdt jaarlijks haar champagneactie middels de verkoop van de befaamde J.M. Goulard Champagne. De opbrengst gaat altijd naar goede doelen en deze keer was de eer ook aan Vaarwens om een prachtige cheque van € 3500,- in ontvangst te nemen.

Dank Thomas voor het brengen van cheque in Muiden.

Postzegels met logo...Postzegels 1

Wat een leuk idee. We hebben 50 postzegels met het logo van Vaarwens, gemaakt en gekregen van vaarvrijwillger Frouk Segaar! Wát lief en wát een top initiatief!

Dankjewel Frouk!

Schoonmaakspullen geschonken!ROVEQ jpg

De Vaarwens en de Meander V liggen onder de rook van Schiphol en Amsterdam met veel fijnstof vervuiling met als resultaat, op zwarte spinnenpoepjes lijkende roetstippen, dat haast met geen enkel schoonmaakmiddel te verwijderen is. De firma ROVEQ kwam tijdens een poetsbeurt langs en doneerde speciaal zeep, melamine pads met houders en andere spullen om het zonder al te veel kracht te kunnen verwijderen.

Hulde aan dit spontane initiatief!

Onderhoudsbeurt gesponsord!Motor beurt

Onlangs - gaf na de vaarwensdag - onze vrijwilliger, schipper en onderhoudsmonteur Foeke de motor een grote beurt. Foeke had de hele dag gevaren en het was warm in de machinekamer. Toch dook hij er in en zorgde voor nieuwe olie, filters en al wat dies mee zij. Alle materialen zijn daarbij ook nog door hem gesponsord! We zijn dankbaar voor zulke vrijwilligers!

Super Foeke!!!!

Sponsoring promotiemateriaal door Flottweg BV.Banners

Er was dringend behoefte aan promotiemateriaal als stoepborden en banners, alsmede corona voorzorgsmaatregelen zoals desinfectie dispensers e.d. Onze voorzitter en eigenaresse van Flottweg BV besloot ons alle materialen volledig te sponsoren.

Onwijs veel dank Liselotte!