Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2021

Fam van EijkBedrijfshubileum levert Vaarwens mooi bedrag op:

Wij kijken terug op een geweldige 100 jarige receptie; mooie en waardevolle herinneringen. We hebben jullie poster zeker nog gebruikt. Alle aanwezigen hadden een donatie contant mee genomen. ik heb afgelopen vrijdag alle donaties €600,- naar jullie overgemaakt. Wij wensen jullie nog heel veel succes, samen met alle vrijwilligers, bij het mooie werk dat jullie doen!
Alvast fijne feestdagen en een gezond 2022.

Groeten ook namens Koen, Gabi van Eijk / Schildersbedrijf van Eijk te Delft

Onze Nel haalt fors bedrag op tijdens haar uitvaart:Nel dank

Afgelopen zaterdag namen we afscheid van ‘onze Nel’. Nooit meer haar hartelijkheid, dienstbaarheid, gezelligheid en zorgzaamheid aan boord tijdens de vaardagen. We zullen haar missen!
Nel wilde tijdens haar afscheid liever geen bloemen, maar donaties voor Stichting Vaarwens, waar haar hart altijd vol van was. Haar man Henk en dochter Marloes brachten vandaag de collectebus terug en samen met wat er via de bank binnenkwam, leverde haar actie maar liefst € 1032,35 op.

Dank en vaarwel lieve Nel

Bakje troostUitvaartbeurs ondanks het weer, toch een succes;

Een verslagje van Saskia: "Het afgelopen weekend hebben Frouk en ik met de aanhanger ontzettend ons best gedaan om Stichting Vaarwens weer meer op de kaart te zetten. We hebben Pluvius overwonnen en omgetoverd tot een regenbui aan informatie over de Vaarwens. Onder een afdak hebben we deze over de bezoekers uitgestort!"

Dank Saskia en Frouk

Arjan VerburgVanachter het roer inzamelen!

We zijn volledig verbluft en onwijs gelukkig met de activiteiten van Arjan Verburg vanachter het stuurwiel aan boord van zijn vrachtschip Hyade. Deze topper en al zijn nautische relaties verrassen ons gezamenlijk met een enorme donatie. Kijk ook bij 'onze sponsoren' en zie wie er allemaal doneerden!

Mede namens vele vaargasten, super bedankt voor deze geweldige actie!

Schoonmaakspullen gesponsord:Andries Staal

De Vaarwens wordt snel vies met roet in Amsterdam. Het is moeilijk te verwijderen, maar de fa. ROVEQ laat bij de fa. E-line Floorpads speciaal voor onze poetsmachine gratis mooie ronde melamine pads maken, waarmee de zwarte roet stippen gemakkelijk te verwijderen zijn. Ook in de andere schoonmaakmiddelen worden we ruimschoots voorzien.

Onwijs veel dank aan Robin van de fa ROVEQ voor deze hulp!💪

Reanimatiecursus gedoneerd!Reanimatie 2021 1

We hopen dat het nooit voor zal vallen, maar voor het geval dát... Gisteren was de laatste Reanimatie opfriscursus van dit jaar voor onze vrijwilligers bij ZVE-Veiligheid te Amersfoort.

Met dank aan eigenaar Vincent voor deze mooie sponsoring en Nel voor de goede les/uitleg.

We kregen een mooi bericht van Ferry Bultje: Cheque Ferry
"Op mijn werk hebben we volgende week een work life balance week van ons moederbedrijf Ovarro, waarin ook ingezameld kan worden voor een goed doel. We hebben voor onze Nederlandse vestiging besloten dat dit Stichting Vaarwens moest worden."
Ferry ontving de cheque voor ons.

Dank Ferry.👍💪