Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2022

cheque bedragLezing levert mooi bedrag op:

Geweldig, vrijwilliger, schipper en spreker Alex Hoeve hield een lezing voor de Rotary Club Geldermalsen Waalkant
en mocht een cheque ontvangen van € 550,- U weet het dus, bent u lid van een serviceclub, dan kunnen wij een een lezing van een uurtje of een avondvullend programma verzorgen.

Dank aan Alex en de Rotary voor hun inzet en sponsoring.

DankWát weer een prachtige geste:

We kregen het volgende bericht van Laurien: "Voor hun Gouden Huwelijk wilden mijn ouders Onno en Leonie Folkers-Bootz heel graag een bijdrage voor stichting vaarwens. Vanuit hun eigen boot bij de KNZ&RV in Muiden zien ze regelmatig de MS Vaarwens uitvaren. Daar hun liefde voor varen zo groot is wilden zij hun geluk graag delen met mensen die ook graag nog één keer uitvaren. Door de donaties van de gasten op het jubileum is meer dan 600 euro opgehaald zodat aan dit prachtige doel bijgedragen kan worden! Laurien"

Dankjewel Onno, Leonie en Laurien.

ICTSecurity ProfessionalsMooie geste:

QA-ICT B.V. ging voor een sticker op op onze promatieaanhanger, maar doneerde anderhalve keer zoveel als de afgesproken prijs voor een sticker. Met dit soort initiatieven zijn we ontzettend blij.

Dank Esther van QA-ICT B.V.

Mooi en dankbaar! Volvo Penta 6

Met de Meander V zijn tot 2020 alle honderden vaarwensen gemaakt en ze is nu reserveschip. Toch heeft ze haar onderhoud nodig en super dat ze weer bedrijfszeker klaar ligt om spoedwensen over te nemen.

Met dank aan Volvo Penta,
Middelzee Motoren en Foeke Tichelaar

Olieverversen FoekeMotor weer gesponsord geserviced:

Geweldig... direct na de vaardag komt vrijwilliger Foeke helemaal vanuit Lemmer langs om in de snikhete machinekamer de motorolie en de filters geheel gesponsord te vervangen. Wát een topper! Dank Foeke, kunnen we weer vele motor/vaaruren maken..

Dank Foeke

Altijd bezig..Jumbo van Boven Kapelle

Janneke Goulooze ging in 2016 met haar zieke man Ton en kinderen een dag mee varen (Vaarwens 401). Het maakte zoveel indruk, dat ze zich met het gezin nog altijd voor ons inzetten. We kregen weer een lief berichtje; “Hallo Inge, de statiegeldbonnen van onze Jumbo waren in januari weer voor mij (Vaarwens) en dit jaar en ik mag €328,70 overmaken. Best leuk hè 😊. Groetjes, Janneke.”

Hulde aan deze toppers die op de achtergrond altijd met vaarwens bezig zijn…

Mooie donatie van 'onze suikeroom'Hans Kuiper

Hans Kuiper is een bekend Counceler en Coach. Hij heeft een warm hart voor Stichting Vaarwens en is al jarenlang bevriend met Evert en Inge. Als hij kans ziet iets voor de stichting of voor hen te doen, grijpt hij de kans met beide handen aan. Zo doneerde hij veelvuldig in geld, maar ook in natura, zoals zijn zeilschip waarvan de volledige opbrengst naar de stichting ging.
Vandaag maakte hij spontaan weer € 5000,- over!

Hulde aan Hans, de ‘suikeroom’ van Stichting Vaarwens...🏆💪

Verjaardag levert mooi bedrag op via Facebookaktie: Donatie Arjan

We zijn volledig verbluft en onwijs gelukkig met de activiteiten van Arjan Verburg vanachter het stuurwiel aan boord van zijn vrachtschip Hyade. Deze topper en al zijn nautische relaties verraste ons al eerder met een enorme donatie. Kijk ook bij 'onze sponsoren' en zie wie er allemaal doneerden! Nu zamelde hij via facebook geld in middels een verjaardagsaktie. Het leverde weer € 504,50 op!

Mede namens vele vaargasten, super bedankt voor deze geweldige actie!