Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2023

EipiGratis beursdesk:

Het evenementen seizoen is volop in gang. Zo komen er evenementen aan als de Rotterdamse Havendagen en de Hiswa te Water. Hierdoor waren wij volop aan het zoeken naar een mooie beurs desk. Helaas is zo'n mooie desk als deze een dure opgave...

Grote dank aan Eipi Belettering Purmerend voor de top service, met als kers op de taart de volledige sponsoring van deze desk!

VierdaagseVierdaagse...

Herinneren jullie je Christa van Mourik nog? Zij heeft ook dit jaar meegedaan aan De 4Daagse met als doel Stichting Vaarwens. Wij willen haar van harte bedanken voor haar mooie actie!

Super stoer van je Christa.

Lions BronckhorstLionsclub Bronckhorst doneert:

Deze Lionsclub kiest elk jaar 3 goede doelen, zowel nationaal en internationaal, waarvoor zij diverse activiteiten organiseren met het doel de goede doelen te kunnen sponsoren. Voor 2022-2033 is Stichting Vaarwens als één van de goede doelen gekozen. Onze schipper Hans Piso heeft namens Vaarwens een cheque in ontvangst mogen nemen voor het geweldige bedrag van maar liefst € 3.000,-

Wij zijn alle leden van Lionsclub Bronckhorst heel dankbaar voor hun inzet, aandacht en betrokkenheid, die hebben geleid tot dit fantastische bedrag aan onze stichting. Fantastisch!

Queeni stoelenOpknapbeurt stoelen:

De stoelen van de Vaarwens zijn weer opnieuw gestoffeerd met als kers op de taart dat wij alleen het materiaal hoeven te betalen!

Heel erg bedankt Jaimy van Queenie Meubelstoffering

ALS SwimEnorme donatie ALS Westland:

Namens Vaarwens hebben onze geweldige bootsvrijwilligers Marjon en Geurt gisteravond, tijdens een mooie informatiebijeenkomst van Stichting ALSWestland, een cheque in ontvangst mogen nemen voor het fantastisch bedrag van € 10.000,- dat Stichting ALS Westland aan Stichting Vaarwens in 2022 heeft gedoneerd.

Heel veel dank aan alle betrokkenen bij Stichting ALS Westland voor de (zwem)inspanningen voor deze mooie donatie en voor de gastvrijheid.

Gratis keuring en certificaat:

De periode van onderhoud, keuringen en vertificeringen is weer aangebroken. De AIS transponder moest gekeurd worden en de fa. Shiptron te Enkhuizen besloot deze voor Stichting Vaarwens gratis uit te voeren.

Heel veel dank daarvoor.

Kerstbrodenverkoop levert geweldig bedrag op:

Dit weekend werden wij verblijd met een cheque van € 2.250 van De Lionsclub Rijnswoude. Deze mooie club ‘geeft’ aan de samenleving waarin hij participeert met de intentie op die manier bij te dragen aan een betere samenleving. Met de verkoop van Kerstbroden in december vorig jaar, hebben zij met een record aantal verkochte broden, dit geweldige bedrag voor Stichting Vaarwens opgehaald.

Wij bedanken De Lionsclub Rijnswoude voor de inzet voor onze stichting en ook iedereen die heeft bijgedragen.

KBK bouwgroep te Volendam doneert enorm bedrag:

Vrijdag 27-01 werden wij hartelijk ontvangen bij KBK bouwgroep te Volendam en daar vervolgens blij verrast met een cheque van maar liefst € 3.100,-. Namens het Vaarwensteam en bovenal onze vaargasten,

Hartelijk dank aan iedereen van KBK bouwgroep die de donatie van dit geweldig mooie bedrag aan onze stichting mogelijk heeft gemaakt.

Koor zamelt enorm bedrag in:

In december heeft het geweldige Joy for People Gospel Choir, een koor dat gedreven en gepassioneerd prachtige muziek maakt, een drietal concerten gegeven waarin zij niet alleen hun mooie klanken ten gehoor hebben gebracht maar ook hebben gecollecteerd voor Stichting Vaarwens waarbij een fantastisch bedrag is opgehaald. Onze Vaarwensvrijwilliger Henri Tichelaar heeft de cheque van € 1250,-  in ontvangst genomen.

Heel veel dank aan de organisatie, de leden van het koor en aan iedereen die heeft bijgedragen.

Een flessenbonnen actie voor Stichting Vaarwens:

Dat heeft Timo Swart ook dit jaar weer gedaan en hij heeft daarmee een mooi bedrag opgehaald. Veel dank aan Timo voor zijn enorme inzet en het bedrag dat hiermee is gerealiseerd voor Vaarwens!
Alle klanten van : AH XL Hoogvliet, AH Sterrenhof, AH Zomerakker, Jumbo Groenewoud, Jumbo Barendrecht, Jumbo Zalmplaat, Jumbo Oud-Beijerland en Plus Rozenburg hartelijk bedankt voor jullie bijdragen.
€ 1392,75 is gestort naar Stichting Vaarwens.

Dank aan iedereen!

Prachtige actie op Facebook:

Arjan schreef op socialmedia: "Zojuist dit mooie bedrag overgemaakt naar de Stichting, iedereen die een bijdrage geleverd heeft.... Bedankt!!
  dankbaar, met Inge de Graaf en Erica Visser bij Stichting Vaarwens."

Dankjewel Arjan. Team Vaarwens