Welkom bij Stichting Vaarwens

Jaar 2014

Familie Pels vraagt donatie voor SVW tijdens 25 jarige echtvereniging.Fam.-Pels-25-jaar-getr.jpg

Paul is havenmeester bij de KNZ&RV te Muiden en hij ziet daar met grote regelmaat de gasten aan boord van de Meander komen voor hun laatste vaartocht. Paul en zijn echtgenote Renske besloten om Stichting Vaarwens te gaan steunen, door tijdens hun 25 jarig huwelijksfeestje een kleine inzameling voor SVW te houden i.p.v. cadeautjes te ontvangen. Het werd een bescheiden feestje omdat Renske pas ersntig ziek geweest is en volgend jaar willen ze het nog een keer over doen. Toch wist het echtpaar € 140,- bijeen te brengen.

Dank voor dit loflijke initiatief!

Hema en Albert Heyn sponsorden de catering tijdens Sail kampen.logo-albert-heijnHema logo

Tijdens Sail Kampen kwamen er zo'n 40 gasten aan boord van de Meander V voor een rondvaart tijdens het Sail manifestein. Samen met hun verplegers en begeleiders kwam het aantal op ruim 100 gasten die allemaal koffie, koek, een versnapering of een frisdrankje kregen. De gehele catering werd gesponsord door De Hema en Albert Heyn uit Kampen.

Chapeau voor deze fantastische geste!

Inzameling voor Stichting Vaarwens bij uitvaart Wim.225 Wim Klompmaker 14

Wim Klompenmakers ging mee varen op vaardag 225 van 2013 en het was een superdag. Daarna hebben Wim en Angelique zich enorm ingezet voor onze stichting en ze hadden al eens € 704,30 ingezameld bij collega's etc.. Na zijn overlijden ging bij de afscheidsdienst de collectebus weer rond voor SVW en het bracht wederom een geweldig bedrag van € 327,47!!

Rust zacht Wim en dank voor je inzet...

Jacquelien wilde collecte tijdens haar uitvaartdienst voor SVW en SAW:Fam.-Steenbergen-233

Jacquelien wilde in november 2013 graag nog éénmaal varen. Ze wilde het liefst een tocht door de grachten van Amsterdam, maar daarvoor is de Meander V te groot. We besloten er een gezellige vaardag van te maken en Jacquelien heeft genoten van alles. Zoveel zelfs, dat ze besloot een inzameling voor ons en de SAW te houden tijdens haar afscheidsdienst.

Het leverde maar liefst € 400,- voor beide stichtingen op. Dank Jacquelien, Sjaak en kinderen.

Onno Ouwendijk heeft op een geweldige manier Evert zijn boek 'Wie vaart, beleeft' geillustreerd. Het boek wordt zeker een succes en ook hiervan gaat weer een deel van de opbrengst naar Stichting Vaarwens. Onno besloot zijn honorarium voor het illustreren volledig aan Stichting Vaarwens te schenken. Een geweldig initiatief waarvoor veel dank.

Omslag_Wie_vaart_beleeft_thumb